Keskin velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Keskin velgen

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand ervaring met dit merk van velgen? Persoonlijk vind ik ze prachtig. Ze staan erg veel (en nieuw) te koop op e-bay aan prijzen rond de € 900 voor een set van 4.
    Maar mij zegt dit merk niets en aangezien je een stel velgen koopt voor een hele tijd, moeten ze toch ook goed zijn vind ik …

Thx

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Maar als dat van die verchroomde plasticboutjes zijn gaat het mooie zicht vrij snel weg 😕

die velgen zijn inderdaad uit 1 stuk en geen 3 😕
        bij goedkopere velgen is dit zo slecht nog ni , als die namaakboutjes beginnen lossen kan het weinig kwaad 😉

[quote=”SimonSays”:2q1xtz8v][quote=”carrera 3.0″:2q1xtz8v][quote=”SimonSays”:2q1xtz8v]Als je ziet dat de 3-delige velgen van je eerste foto niet veel meer kosten mits wat zoekwerk op internet, zou ik toch voor de originele gaan 🙂 [/quote]

Op de eerste foto zie ik GEEN 3-delige velgen ❗

In occasie en in miserabele staat kun je die met héél veel geluk 3-delige vinden voor die prijs.[/quote]

Die?[/quote]

Ja ❗

Zien jullie die typisch zwarte silliconelijn op de velgen die de 3-delige velgen kenmerken ❓ ❓

Ik niet 😕

Awel ja, 1300EU voor 4 nieuwe 18″ velgen, da’s voor “nix”… De velgen die ik op de R33 had liggen gaan nooit onder de 2000 in occasie, om maar iets te noemen 🙂

Anyway, de RS die ik op’t oog heb heeft die 3-delige speedlines al 😀

[quote=”carrera 3.0″:nc6heqzm]
              In occasie en in miserabele staat kun je die met héél veel geluk 3-delige vinden voor die prijs.[/quote]

Je vind ze ook vaak tweedehands in goede staat, maar idd zelden of nooit aan 900 euro… denk dan eerder vanaf 1200 euro…

een kennis van me bied ze regelmatig aan vanaf die prijs… ik heb destijds driedelige speedlines bij hem gekocht voor 1250 euro, in zeer mooie staat.

[quote=”carrera 3.0″:2fxj4wy9][quote=”SimonSays”:2fxj4wy9]Als je ziet dat de 3-delige velgen van je eerste foto niet veel meer kosten mits wat zoekwerk op internet, zou ik toch voor de originele gaan 🙂 [/quote]

Die?

[quote=”SimonSays”:jiw60bjr]Als je ziet dat de 3-delige velgen van je eerste foto niet veel meer kosten mits wat zoekwerk op internet, zou ik toch voor de originele gaan 🙂 [/quote]

In occasie en in miserabele staat kun je die met héél veel geluk 3-delige vinden voor die prijs.

Als je ziet dat de 3-delige velgen van je eerste foto niet veel meer kosten mits wat zoekwerk op internet, zou ik toch voor de originele gaan 🙂

Ik heb Keskins onder mijn Baur.
                      Het zijn idd leuke imitatie velgen aan interessante prijzen.

Zijn 3-delig “LOOK”, zo te zien op de foto’s (en aan de prijs).
                        Wel heel mooi ❗

Keskin is vrij goed maar zoals dave al vertelde opletten voor zout en zoals jij veel aan zee zit toch opletten.

als ik het me goed herinner zijn dit idd best mooie velgen, MAAR !
                            Als je ze ook in de winter gebruikt kan je ze best extra laten vernissen denk ik want als mn geheugen me niet in de steek laat komt de lak van deze velgen (of de vernis) zeer snel los bij zout op de weg en na steenslag beschadiging…

er zijn er hier op t forum zelfs enkele die die velgen hebben of verkocht hebben, zij kunnen ongetwijfeld meer hierover vertellen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.