keuring

• Maker
    Discussie
  • hallo
    moet naar e keuring met de boxster en vanachter heb ik spoorverbreders opstaan moet ik die verwijderen of niet ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Vorig jaar in december ben ik ook naar de keuring (St.Denijs Westrem) geweest zonder de spacers te verwijderen.
      Ook bij mij hebben ze niks gezegd,ze hadden wel het plezier om m’n Boxster af te keuren omdat volgens hen de achterbanden versleten waren.
      Het jaar daarvoor (2007) is de garagist van Evoluzione Motors naar de keuring geweest te Dendermonde,en
      daar is ie wel afgekeurd voor de spacers.
      Ik denk dat wanneer men niet teveel aandacht trekt naar bv.extra brede/speciale velgen of banden,het niet
      direkt opvalt dat er spacers gemonteerd zitten.
      Of ge moet natuurlijk een Porschehater aan uw been hebben. 👿

Bij het plaatsen van men zomerwielen viel het me pas op, dat ik ook naar de keuring
        ben geweest met spacers op de winterwielen.
        (normaal haal ik deze er vantussen, maar dit jaar blijkbaar vergeten)

Niemand heeft er wat van gemerkt daar… 🙂

[quote=”danny porsche nr5″:3nvtfcvp]ik ben dinsdag naar de keuring geweest met mijn spoorverbreders er op , ze hebben toch niets gezecht of gezien 😆 [/quote]

Dan heb je geluk gehad want het staat duidelijk vermeld dat het niet mag in de verboden lijst van de goca.
          Ik moet binnenkort ook naar de keuring, heb géén spoorverbreders maar wel 18″ velgen.
          Nu heb ik eens op de website van de goca mijn velgen en bandenmaat opgegeven, en dit wordt weergegeven als toegelaten.
          Ja, zelfs 19″ met 305 banden achteraan wordt wonderwel weergegeven als toegelaten voor een boxster 986 ❗
          Waar ik geen info over vind is hoe breed deze velgen dan wel mogen zijn?
          De mijne zijn 8j vooraan en 10j achteraan en dat maakt nu net het geheel zo mooi afgelijnd met de wielkasten, zonder spacers.
          Misschien is dit wel iets te veel van het goede?
          Misschien weet hier iemand meer raad ❓

ik ben dinsdag naar de keuring geweest met mijn spoorverbreders er op , ze hebben toch niets gezecht of gezien 😆

Onze Wim heeft helemaal gelijk .
              Even afhalen en na de keuring er gewoon terug opzetten 😉

Wim

Yep. 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.