Keuring

Home Forum Zeverhoekje Keuring

• Maker
    Discussie
  • Hey Guys,

Net weer naar de jaarlijkse keuring gemoeten. Toch altijd een beetje een stressmoment :wtf:
    Vorig jaar de opmerking gehad dat er corrosie was aan dragende carroserie delen (achter de achterwielen onderaan)
    Dus even binnen gedaan bij Timo (CCR Hulst) hier op het forum zou ik beter zeggen Cabrio Wim, die kennen ze beter 🙂
    er waren nog wat akke’fuite’jes die ze daar ook gezien hebben en aangepakt, (een lekje in de uitlaat, lampje kapot, lichten regelen,… )

DANKJEWEL gasten, :first:

die Chris kende ik nog niet, toffe gast, en als het op lassen aankomt precies gouden handen! :respect2:

maar het resultaat,
    wederom een groen papier, goedgekeurd van de eerste keer, (in 4 jaar nog nooit terug moeten keren)
    eerste jaar 2 opmerkingen (achteraan mistlicht dat niet werkte en ruitensproeivloeistof die leeg was) maar wel groene kaart 😀
    tweede jaar, –> blanco
    vorig jaar (derde jaar) –> opmerking over corrosie 😀
    dit jaar –> BLANCO :respect2: :relaxman:

en over 6 maand wordt hij 25 jaar 🙂 tijd voor een feestje denk ik dan.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Wim

:think: toen maakte ze er een opmerking over, en nu niet getest.
      Daar doelde ik op.
      Maar je bent er weer glansrijk door, en dat is het belangrijkste.

Wim jij spreekt over 4 jaar geleden toen ik hem net had 🙂

deze keer blanco, ze hebben de ruitensproei niet eens getest 🙂 ook ruitenwissers niet getest
        en ook de ‘claxon’ niet getest, al weet ik niet of dat ‘verplicht’ s of niet 🙂

en mistlamp brandde zoals het hoorde, heb er ook mee opgereden ‘s ochtends, want er hing net wat mist bij ons. 🙂

Wim

En gefeliciteerd, maar had ik toch gelijk over de ruitensproeier vloeistof. :what:

Maar mistlicht werkte niet 😕 Chris heeft dat getest en werkte volgens hem wel.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.