- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 juli 2013 om 10:45
Hey Guys,
Net weer naar de jaarlijkse keuring gemoeten. Toch altijd een beetje een stressmoment :wtf:
Vorig jaar de opmerking gehad dat er corrosie was aan dragende carroserie delen (achter de achterwielen onderaan)
Dus even binnen gedaan bij Timo (CCR Hulst) hier op het forum zou ik beter zeggen Cabrio Wim, die kennen ze beter 🙂
er waren nog wat akke’fuite’jes die ze daar ook gezien hebben en aangepakt, (een lekje in de uitlaat, lampje kapot, lichten regelen,… )DANKJEWEL gasten, :first:
die Chris kende ik nog niet, toffe gast, en als het op lassen aankomt precies gouden handen! :respect2:
maar het resultaat,
wederom een groen papier, goedgekeurd van de eerste keer, (in 4 jaar nog nooit terug moeten keren)
eerste jaar 2 opmerkingen (achteraan mistlicht dat niet werkte en ruitensproeivloeistof die leeg was) maar wel groene kaart 😀
tweede jaar, –> blanco
vorig jaar (derde jaar) –> opmerking over corrosie 😀
dit jaar –> BLANCO :respect2: :relaxman:en over 6 maand wordt hij 25 jaar 🙂 tijd voor een feestje denk ik dan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.