keuring koplampen amerikaan

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 keuring koplampen amerikaan

• Maker
    Discussie
  • Een aantal jaar geleden kreeg ik mijn 911 3.2 gekeurd in Antwerpen met Amerikaanse koplampen. Dus ook enkel 1 stand.
    Ik lees hier op het forum dat de oldtimer keuring blijkbaar verstrengd is.
    Geraken deze nog door de keuring? Vind er nergens iets over terug.
    Of worden het nieuwe lichtjes kopen?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Philip7″ post=278063]Een aantal jaar geleden kreeg ik mijn 911 3.2 gekeurd in Antwerpen met Amerikaanse koplampen. Dus ook enkel 1 stand.
      Ik lees hier op het forum dat de oldtimer keuring blijkbaar verstrengd is.
      Geraken deze nog door de keuring? Vind er nergens iets over terug.
      Of worden het nieuwe lichtjes kopen?[/quote]

Bij de richtlijnen voor de keuring staat steeds ‘Indien origineel aanwezig’ dus ik denk niet dat de 1 stand een probleem kan geven. Het beeld van het licht moet juist zijn en de kleur volgens de afspraken/wet (geen filters op, …).
      Soit, ik heb wel de ‘Euro H4’ headlights staan, maar geen mistlamp achteraan (is dus ‘origineel niet aanwezig’ op US versie) dus dat zal wel mogen en de sidelights vooraan (oranje zoals een pinker) en de rode richtingaanwijzers achteraan.
      Ik hoop dat de afwijkende kleuren dus mogen.

Brrr, shit man !

123

Hoe zien die Amerikaanse koplampen er dan uit?

Alle redenen om de lelijke Amerikaanse ogen te vervangen: lelijk en niet efficiënt. Konden eertijds als deel van een invoerbeperking avant la lettre aanzien worden.

123

Ik zou het ding gewoon aanbieden ter keuring, en dan hoor je het wel of je moet kosten doen of niet.

Over de keuring kan gelijk wie whatever zeggen op een forum,
                als puntje bij paaltje komt doet de keuring toch wat de keuring wil doen.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.