- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 mei 2011 om 20:46
hallo,
ik ben lars vdr uit st truiden
ik ben 27 niet getrouwd geen kinderen maar wel een restaurant
ik heb onlangs met mijn gespaarde centjes een porsche 911 carrera targa uit 1984 gekocht.
de wagen heb ik gekocht bij een handelaar en was ingevoerd vanuit de usa dus er zit geen spatje roest op. (fotos volgen ma ben nog aant zoeken hoe ik die opt forum krijg)
nu heb ik dus een probleem met de papieren, ik zal het proberen ewa samen te vatten.
ik heb de wagen gekocht in het antwerpse (wrs kennen jullie de verdeler) en deze was naar de keuring geweest voor oldtimerkeuring, nu hebben ze op de keuring een stempel te weinig op het roze papier gezet waardoor ik dus mijn platen niet kreeg en terug naar de keuring moest gaan, op mijn keuring in heers wilden ze niet aannemen dat het plaatje links vooraan de venster het chasis nr is omdat dit erop gerevet is, en ze zeggen dus dat de nr onder de koffer klep (vooraan dus) net onder de bezinnetank het chasis nr is maar daar komen de eerste letters dus niet overeen met deze op de papieren (onder de klpe wpzzz en langs het raam wpoe) de cijfers echter wel maar dit maakt niks uit zeggen ze.
het antwoord van de keuring was “de wagen die voor mij staat hoord niet bij deze papieren” 😕 ik wist effe niet wat ik hoorde.
na wa rondbellen blijkt dit normaal maar moest dus die nr van onder de kap op de papieren staan en niet die langs het raam? heeft iemand van jullie zoiets gelijkaardigs al meegemaakt?
dank bij voorbaat
(ps das nogal nen eerste post he 😛 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.