Keuze van een Porsche stuur

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Keuze van een Porsche stuur

• Maker
    Discussie
  • Als je op Internet rondsurft kan je opmerken dat er een groot aanbod is van Porsche sturen van klassiek tot Italian design.

Als je de verkoop ziet van de huide Porsche’s zie je op de beschikbare foto’s toch het authentieke stuur.

Het stuur in een wagen geeft toch al dan niet een soort fetish om met de wagen om te gaan.

Ik heb het authentieke stuur in mijn Porsche 964 (365a had ik een Nardi) en wou mischien een overstap maken naar een iets anders, maar wat weet ik nog niet.

Vandaar wou ik een polshoogte nemen met wat voor soort stu(ur(en) jullie als om handen hadden of hebben 😀

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”AutosDekens”:3at2h6sd]Raar… mijne foto en toch niet bij mij gekocht… 😉 [/quote]

nee, heb het overgekocht van iemand die dit maar korte tijd voordien geplaatst had in zijn wagen. Het ging er bij hem uit omdat hij een 2.7 Rs replica wou bouwen 😉

Een NARDI is NIET origineel !!! Maar ze moeten het dan nog zien op de keuring, ik veronderstel dat zij ook niet ALLES weten van elke merk en type auto !

Yvan

Raar… mijne foto en toch niet bij mij gekocht… 😉

In mijn 912 zit er origineel een houten stuur op dus denk niet dat de tuningwet iets kan aan originele zaken 😈

In mijn 2.7 heb ik een origineel sportstuur laten plaatsen, nieuw overtrokken en met het gekleurde embleem, super gewoon om te zien 😀 wink:

[size=59:vsc7z7ig]ps de getoonde foto’s zijn geleend van het internet maar gelijkaardig aan de mijne[/size]

Ik heb op mijn 912E ooit een Nardi ( 39 cm ) geplaatst en dit oogt wel mooi maar ik had toch de indruk dat de besturing “harder” aanvoelde in de handen dan met het origineel stuur.

Had ook eerst een 36 cm’s geprobeerd maar dit is wel klein en verminderd aanzienlijk het rijkomfort.

In een 356 past een Nardi stuur uitstekend met het geheel van de wagen, voor een 911/964 zou ik persoonlijk bij het origineel stuur blijven.

Denk ook aan de Tuning wet, ik denk dat een houten stuur bijbetalen is !!

Yvan

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.