Kilometerstand bij aankoop 2dehands ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Kilometerstand bij aankoop 2dehands ?

• Maker
    Discussie

• Amelot Didier
    Deelnemer

Beste leden,
      Tot welke kilometerstand zouden jullie een 2dehands 993( 95-96) durven aankopen, rekening houdende met een gekende volledige historiek en 111 check ?
      Budget en prijs laat ik nu even in het midden … 😀
      Alvast bedankt voor jullie feedback

PS : ik heb mij voorgesteld gisteren in de specifieke rubriek, mochten jullie het gemist hebben : vandaar dit eerste officiele bericht /vraag.
      Thanks,

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
      • Kilometerstanden … tja. Ik denk dat sinds een paar jaar Belgie het enige land is waar je de km standen van een voertuig nog kan vertrouwen. Oudere Belgische voertuigen of voertuigen die uit het buitenland komen, daar weet je de km stand gewoonweg niet van. In advertenties staat er dan : afgelezen kmstand… .

Maar *porsche kunnen heel wat aan, ik zou er geen laten staan alleen maar omdat die +250.000 km op de teller heeft.

Beste Didier,een 993 met wat km op de teller is geen probleem ik ken iemand met een 993 C4 met 250.000km op de teller wagen is steeds Porsche onderhouden en heeft tot nu nog geen problemen gehad,ik denk dat je moet kijken naar de algemene staat en hoe de vorige eigenaar de onderhoudintervallen heeft laten uitvoeren :drink:

2 reacties aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.