Kilometerteller 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Kilometerteller 993

• Maker
    Discussie
  • Hallo, weet er iemand waar ik voor een klein prijsje een Europese kilometer kan vinden voor mijne 993. De mijne werkt sinds gisteren niet meer, Snelheidsmeter werkt nog maar km en dagteller nie meer.

Greetz Luc 8) 8) 8)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Oke thanks, zal eens informeren. 8) 8) 8)

Vraag eens aan autosdekens (te Hasselt dus ook Limburg)of hij dit niet voor je kan verzorgen, mijn boordcomputer heeft hij in orde laten brengen begin deze lente voor een zeer mooie prijs en werkt perfect (sindsdien al meer dan 6000km gedaan).

Ken hem niet maar ik weet wel dat ze in de USA deze ombouw doen voor 300 euro voor de export.

Oké thanks, heb ondertussen prijs gekregen van fg (250€ en de mijne inruilen).
            Heb ook iemand gevonden op Kapaza die mijn Km herstelt en ombouwt van Miles naar Km voor 125€.
            Iemand al ervaringen met die persoon: Jan van Gorp uit Geel, lijkt mij nogal goedkoop in vergelijking met andere.
            🙄 🙄 🙄

FG heeft er 2 binnen, ik heb ze zelf zien liggen.

Ja, maar nog geen antwoord gekregen 8) 8) 8)

al contact opgenomen met fg porsche?

mvg
                  Jack-in-te-box

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.