Kilometerteller, soms wel, soms niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Kilometerteller, soms wel, soms niet

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Porsche 911 3.2 G50

Op vakantie had hij het en nu nog altijd. Mijn kilometerteller valt soms uit.

Als ik vertrek werkt hij en na enkele kilometer valt hij weg en na een tijdje weer terug en dan weer weg,… Als ik hem stilleg werkt hij meestal direct terug als ik opnieuw vertrek om dan na een tijdje weer weg te vallen enz…. :think:

Iemand een idee?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Als je de P op een brug kan zetten,…. is niet zo moeilijk…. als je weet waar je moet zijn…

plug in versnellingsbak steken, kabeltje door de voorziene opening tussen motorcompartiment en interieur steken, zorg dat je dichtingsring goed zit! de twee stekkertjes aansluiten – zitten onder het toegangsluik in de tunnel) en meer is er niet aan….
        Wel opletten als je de oude uit de versnellingsbak trekt dat je alles mee hebt… ook de oude afdichtingsring,
        Is een beetje prutsen, maar zeker zelf te doen.
        Succes!

Gewoon OEM bestellen bij OPC, vermoedelijk heb je volgende nodig 911 606 910 01 :popcorn:
          Vervangen is pace of cake 8)

:happydance: :happydance:
            Waar haal ik zo’n kabeltje en is het moeilijk om te vervangen?

ik zou eerst nog de massa van je tellers uitmeten. is die goed dan volg ik deps911 ook.

Deps heeft hetzelfde gedacht dan ik :first:

Heb ik ook gehad , was de sensor van de kilometerteller die stuk was , zit aan de versnellingsbak . kost 86 eu .
                  DSCN5891[1].JPG

:happy: :happy: foei foei toch… 😀 😀

Het zal toch geen sjoemelsoftware zijn voor de Car Pass :popcorn: :happy:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.