KINDERSTOEL 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 KINDERSTOEL 993

• Maker
    Discussie

• Gsus
    Deelnemer

Hi,

Voor de eerste verjaardag van onze dochter ben ik op zoek naar een kinder(auto)stoel om haar (achterin) mee te nemen in de 993s4. Nieuwe modellen van kinderstoelen van Porsche passen blijkbaar niet meer in een 993 … .Wie heeft er nog zoiets staan dat “ontgroeid” en niet langer in gebruik is ?

Filip
      filip@a-team.be

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • PT

Bij deze nog een paar foto’s van de ‘rodi’ 😉 :

PT

@ Gsus : Ik ben lang op zoek geweest naar een kinderzitje van Romer Prince, maar helaas geen gevonden. Enkele verkopers gecontacteerd via email en/of tel doch steeds zonder resultaat.

Enkele maanden terug krijg ik, (tijdens een verhuis), een kinderstoeltje door mijn handen dat aardig gelijkt op die van Romer.
          Type: maxi cosi ‘Rodi’ 15 tot 36 kg. dat perfect in mijn 993 4S past ! (3-punts gordel is natuurlijk wel vereist). Het zitje bestaat uit 2 losse delen, (zitje + ruggesteun), die zeer makkelijk te monteren zijn. Ik heb mijn exemplaar even opgezocht en op de volgende link lees je er meer over : http://www.indes.eu/Product.aspx?Product=50&Taal=1 .

Misschien heb je hier wat aan ?

ik heb er eentje te koop ex mijn 993 4s
            tell me original porsche staat hier nu toch maar
            heb er destijds 295 eur voor betaald
            is niet gebruikt en helemaal origineel

verneem graag
            http://www.stars.be
            of via pb
            thx
            davidspeedster

we hebben hier destijds naar aanleiding van mijn gelijkaardige vraag heel wat over geschreven, en menig persoon adviseerde om Ebay Duitsland te proberen, met Römer als zoekwoord…

Thx voor de input, maar het aangeboden stoeltje blijkt reeds verkocht …

Op het porscheforum nl staat er een te koop voor een 964 en die passen in een 993

Mvg
                  Ron Vos

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.