KINDERSTOEL 993 / 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 KINDERSTOEL 993 / 964

• Maker
    Discussie

• Gsus
    Deelnemer

Voor de eerste verjaardag van onze dochter ben ik op zoek naar een kinder(auto)stoel om haar (achterin) mee te nemen in de 993s4. De nieuwe modellen van kinderstoelen van Porsche passen blijkbaar niet in een 993 … .Wie heeft er nog een kinderstoel staan die niet langer in gebruik is (naar verluidt past een 964 model eveneens in de 993)? Misschien zijn er (andere dan Porsche) fabrikanten op de markt die een kinderstoel in het gamma hebben dat past achterin een Porsche ? Alle tips zijn welgekomen …

Filip
      filip@a-team.be

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Niet om hier roet in het eten te komen gooien, maar het rijden met een kind jonger dan 8 jaar in de porsche wordt afgeraden, omdat hun schedel nog zachter is dan oudere kinderen ivm met de G krachten.

Anderzijds denk ik op het toilet nog een oud nr van Total 911 te hebben liggen waar een artikel ivm kinderstoelen instaat.
        Ik zal deze morgen eens inscannen en posten.

Opmeten hoeft niet hoor Snoer, bedankt voor de bevestiging dat ze er hetzelfde uitzien, zo kan ik ook zoeken op kinderstoel 964 maar geeft ook niet zoveel resultaten.

Zal eens elders moeten kijken wat mogelijk is.

Voor zover ik zie bij mijn 993 en 964 zijn deze het zelfde ,Ik wil ze altijd eens opmeten als je dat wil seta .

Ik zit nu in dezelfde situatie. Ik heb met Elisa’s Recaro kinderstoel geprobeerd deze achteraan de 993 cabrio te plaatsen. Met dak open helemaal niet mogelijk (breedte), met dak gesloten ook niet daar grondvlak te groot is + afstand tussen rug en voorste te lang zodat kinderstoel tegen de rugleuning van de bestuurders en passagierszetel komt.

Heeft er iemand een oplossing gevonden? Zijn de zeteltjes achteraan een 993 dezelfde als van een 964?

[quote=”davidspeedster”:1tsvbt7r]morgend
                ik heb nog een993 kinderstoel te koop vraagprijs eur 295 euro
                [/quote]
                Op het Nederlandse Porsche forum vraagt men 180 euro en dat vindt men daar al een stevige prijs.
                Wat dan gedacht van 295 euro 😕

Ik heb destijds 145 euro betaald voor een kinderstoel van een 996 bij Porsche Antwerpen.
                Het was wel geen gouden 😉

Hieronder vraagt men voor een kinderstoeltje voor de 997 de prijs van 434 euro met isofix verbinding.
                Ja, de modellen zakken in prijs, de kinderstoeltjes daarentegen ….

http://www.911shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=317&category_id=19&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28

Wim

Hier nog eentje voor de liefhebbers.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=23046

morgend

ik heb nog een993 kinderstoel te koop
                    van origineel porsche
                    vraagprijs eur 295
                    in perfecte staat
                    indien interesse let me know
                    thx
                    david

PT

Maar helaas niet meer nieuw te krijgen ! 😥

Wim

Römer prince heeft kinderstoelen speciaal voor de 993 en 964.
                        Prijzen variëren van 160 tot ……… 💡

Zit met hetzelfde probleem en ben benieuwd naar de respons op deze topic. Zou het mogelijk zijn om met wat aanpassingen aan de achterbank een kinderstoel geplaatst te krijgen?

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.