Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Kinderstoel gezocht voor 997 en/of 993
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door Peter B.
-
MakerDiscussie
-
22 oktober 2013 om 22:17
Hallo
Weet iemand of er een kinderstoel bestaat van Porsche voor in een 997/993?
Ons dochtertje is 15 maand en het begint tijd te worden dat ze mee kan gaan toeren… 🙂
Indien iemand 1 heeft in de aanbieding, heb ik zeker interesse!
Ik heb onlangs de kinderstoel van in mijn dagelijkse wagen geprobeerd, maar dat was hopeloos!
Groeten,
Olivier -
MakerDiscussie
-
Inderdaad met de iPhone, heb er geen paint opstaan om de foto te draaien! 🙂
Wat betreft de resultaten, ik vond geen ander zitje dat paste dus ja…
Maar volgens die test is hij nu ook niet zo slecht: “Redelijk presterend zitje met lichte tekortkomingen op het gebied van veiligheid.”Het beste zitje blijft nog altijd deze van Porsche zelf (Romer) maar vond die echt zijn prijs niet waard.
eventjes bekeken, maar de resultaten van die zitje zijn toch niet al te best:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&ved=0CFYQFjAK&url=http%3A%2F%2Fwww.anwb.nl%2Fbinaries%2Fpdf%2Fauto%2Ftests%2Fkinderzitjestest%2Fkinderzitjestest-2012%2Fchicco_neptune_2012-1.pdf&ei=ISBpUtuEJ-Sp0QX4lYGgDg&usg=AFQjCNFgvKmZBi_8OYl_NX6xvcv-lBSgLQ&bvm=bv.55123115,d.bGEzoiets dus:
[URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/chico_zps94e0fcf4.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/chico_zps94e0fcf4.jpg[/IMG][/URL]waarschijnlijk genomen met de iphone? Je kan de foto openen met bv paint om dan op te slaan, daarna komt hij automatisch recht.(de foto 😀 )
[quote=”siepel” post=146606]Beste tc65,
Dat is geweldig nieuws! En ik ben je als vader van twee (waarvoor ik mijn S2000 heb verkocht om een 996 cabrio als ‘gezinswagen’ aan te kunnen schaffen 😉 ) zeer erkentelijk voor het posten!
Zou je foto’s kunnen plaatsen van hoe het stoeltje in jouw 997 past?
Het klopt toch dat de 997 achterstoelen eigenlijk hetzelfde zijn als de 996?
OP, excuses voor de ‘hijack’ maar dit is voor mij een doorbraak 🙂
Groetjes,
Siepel[/quote]
De achterbank van een 996 is inderdaad hetzelfde.
De beenruimte voor mijn dochter valt goed mee!
Zie foto
Beste tc65,
Dat is geweldig nieuws! En ik ben je als vader van twee (waarvoor ik mijn S2000 heb verkocht om een 996 cabrio als ‘gezinswagen’ aan te kunnen schaffen 😉 ) zeer erkentelijk voor het posten!
Zou je foto’s kunnen plaatsen van hoe het stoeltje in jouw 997 past?
Het klopt toch dat de 997 achterstoelen eigenlijk hetzelfde zijn als de 996?
OP, excuses voor de ‘hijack’ maar dit is voor mij een doorbraak 🙂
Groetjes,
Siepel
[quote=”JoeBar_S2″ post=146516]
google maar eens op afbeeldingen van Porsche Prince (eventueel met Romer) erbij.[/quote]…en dan kwam ik o.a. deze tegen:
KlikkerdeklikVoor de oudere types normaal
de Porsche Prince Romer of zo, je kent hem allemaal wel blauw met beertjes of zwart grijs,
waarbij je de gordel van da auto gebruikt om het kind van te zetten door middel van een balkjegoogle maar eens op afbeeldingen van Porsche Prince (eventueel met Romer) erbij.
wat ik gehoord heb is dat MacLaren (het kinderwagenmerk niet automerk 🙂 )ook een kinderstoel heeft met een smalle basis die in de ‘kuipjes’ vanachter past.
Past deze ook in een 911 van 1984 ?
Ik vrees er een klein beetje voor zeker??
Die voeten van die stoellen zijn altijd zo lomp!Hallo,
Ik heb voor mijn 997 een kinderstoel gevonden van Chicco die goed past op de achterbank voor mijn dochter van 2.5 jaar.
Chicco Neptune. 170 euro betaald bij AUTO5. Is goed voor 9Kg tot 36KG en van 1 tot 12j. Verkrijgbaar in meerdere kleuren.
Ben voordien bij baby2000 en Dreambaby enkele stoelen gepast, maar vond niets naar mijn zin.
inderdaad al wat beter dan dat blauw met …printjes dat in mijn brochure staat. Al zijn die rode randjes er al te veel aan voor mij.(persoonlijk natuurlijk) Eigenlijk ook de bedoeling om achteraan te zetten, waar het al wat moeilijk is met de rugleuning. Ziet er mij toch geen 997 uit?
Zo lelijk zijn de Porsche kinderstoeltjes voor de 997 toch niet ?
Olivier,
Ik ben net naar hetzelfde op zoek, mijn dochter is nu ook net 15maand en heb vorige maand ook al eens gesukkeld met de kinderstoel van mn vrouw haar daily. (mijn daily heeft isofix, en de 997 niet dus die valt al af) Porsche zelf heeft ook een kinderstoel, maar sorry dat ik het zeg, maar die is zo lelijk. :puke: Het moet toch nog op iets trekken é.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.