kinderzitjes in 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 kinderzitjes in 964

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Sinds september is de nieuwe wet van kracht waarbij alle kinderen tot 12j of minder dan 135cm in een kinderzitje moeten zitten.
      Ik dus vandaag naar de Porsche dealer in Brussel (Drogenbos) met de vraag wat er bestaat voor mijn 964 (voor 2 kinderen van rond de 100cm en rond de 15kg). Zeer vriendelijk bediend (in het frans welliswaar, maar geen probleem daarmee), maar antwoord was dat ik ***waarschijnlijk*** 😕 model 955 044 801 02 “Porsche kids plus G2+G3” moet kopen (160€+BTW, x2 dus in mijn geval). Probleem is dat ze me niet konden garanderen dat dit de juiste stoel is… Ambetant als je er totaal, voor de 2, tegen de 400€ moet voor uitgeven. op de foto te zien vraag ik me echt af hoe zoiets achteraan in een 964 te installeren is.
      Dus…de vraag…heeft er iemand ervaring met deze modellen, of met andere modellen die nog verkrijgbaar zijn ?
      Volgens mij moet een zitverhoger al voldoende zijn (ze zijn meer dan 1m groot en meer dan 15kg), maar ik zou niet weten dewelke past in de 964.
      Thanks !
      Filip

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Kijk bij BMW .
        Hebben dezelfde kinderstoel als Porsche Römer , weliswaar met BMW logo .
        Heb deze ook voor de dagelijkse auto ( BMW ) , maar past in de 3.2 en 964 .
        Is zelfs geschikt voor 2-puntsgordels zoals in de cabrio , mits gebruik van het steunkussen .
        Wel 290 euro
        Greetz , Harald

HIER nog eentje dat NIET verkocht is voor 250.
          Dat is het moment om de verkoper te contacteren en te onderhandelen over de prijs 😉

mijn dochter in mijn recaro doet het nog altijd even goed en s bijna 3 eminder duur dan de prince je moet wel een verlengstuk voor de gordel vinden 😉

Stevige prijzen! Nu kopen voor 350€!

Was nieuw bij Porsche 166€…

Blijkbaar wordt er echte wel geprofiteerd van het feit dat ze niet meer te krijgen zijn.
              Had ik dat geweten ik had ik er wel meerdere gekocht toen, goede belegging zo te zien…
              Ons zitje zal toch ook nog een tijdje in gebruik zijn…

Anoniem

[quote=”LKJM”:3519zhev]Ben ondertussen ook op zoek naar een kinderzitje voor mijn 2,5 jaar oude dochter. Is er hier niemand die ondertussen zijn Porsche prince zitje niet meer gebruikt?
                Kan ik eindelijk eens een toertje doen samen met mijn dochter.

Thanks[/quote]
                Mijn kleinste gebruikt het nog (is net 4 jaar), anders zou ik het verkopen. Heb je al eens gezien op ebay Duitsland ? Er staan er op dit ogenblik weer enkele te koop: http://baby.search.ebay.de/porsche_Auto … sofocusZbs
                (sorry…ik slaag er niet in om een URL in te voegen…werk sinds kort op een iMac en heb nog niet gevonden waar die rechte haakjes staan op het klavier…) 😕
                Ik heb zoals Stef dat Römer model van Porsche, ik gebruikte dat vroeger in mijn 964 en het past eveneens in mijn 996. Dat model dat je elders op het forum aangeboden werd is een recenter model dat gemaakt werd voor model 996 en boxster als ik me niet vergis. Maar misschien past het ook in een 964.

Ben ondertussen ook op zoek naar een kinderzitje voor mijn 2,5 jaar oude dochter. Is er hier niemand die ondertussen zijn Porsche prince zitje niet meer gebruikt?
                  Kan ik eindelijk eens een toertje doen samen met mijn dochter.

Thanks

hier het antwoord blijkbaar wel voor de recaro start
                    http://www.jeanbuser.com/911.080821_sie … 1-1-c.html
                    mijn vrouw is content en ik ooooooook ….. want het heeft al een gezaag geweest 😳 😳 😳

Volgens mij niet. Zeker niet achteraan in een 3.2/964/993

http://www.babyuniverse.com/pro/baby/84 … Flash.html
                        voila het is deze de young Recaro Young Start Booster Car Seat

Anoniem

[quote=”sunshine”:esskt0zn]weten julie of de recaro er ook in past ??? ❓ [/quote]
                          welk model is dat juist ?

weten julie of de recaro er ook in past ??? ❓

[quote=”fdeville”:1k110rj5]Degene die ik gekocht (klik) heb ziet er iets anders uit dan die bij Speurders.nl, het is dezelfde als die van Stefan. Spijtig dat ik die op Speurders niet eerder had gezien, is aan die vraagprijs zo goed als de helft van wat ik nu betaal.[/quote]

Ik heb dezelfde als diegene die je gekocht hebt , het is wel een ouder model dan de Prince op Speurders.nl

Anoniem

[quote=”911-lover”:19excysp]Je hebt je 28 dagen teruggaverecht toch ❓ [/quote]
                                Ja, maar ga hem toch houden, de prijs is in vergelijking met andere laag. “Quand on aime, on ne compte pas…”
                                Zal hem verkopen binnen enkele jaren aan dezelfde prijs (hoop ik toch) 😕

Je hebt je 28 dagen teruggaverecht toch ❓

Anoniem

Degene die ik gekocht (klik) heb ziet er iets anders uit dan die bij Speurders.nl, het is dezelfde als die van Stefan. Spijtig dat ik die op Speurders niet eerder had gezien, is aan die vraagprijs zo goed als de helft van wat ik nu betaal.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.