- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 oktober 2006 om 15:29
Sinds september is de nieuwe wet van kracht waarbij alle kinderen tot 12j of minder dan 135cm in een kinderzitje moeten zitten.
Ik dus vandaag naar de Porsche dealer in Brussel (Drogenbos) met de vraag wat er bestaat voor mijn 964 (voor 2 kinderen van rond de 100cm en rond de 15kg). Zeer vriendelijk bediend (in het frans welliswaar, maar geen probleem daarmee), maar antwoord was dat ik ***waarschijnlijk*** 😕 model 955 044 801 02 “Porsche kids plus G2+G3” moet kopen (160€+BTW, x2 dus in mijn geval). Probleem is dat ze me niet konden garanderen dat dit de juiste stoel is… Ambetant als je er totaal, voor de 2, tegen de 400€ moet voor uitgeven. op de foto te zien vraag ik me echt af hoe zoiets achteraan in een 964 te installeren is.
Dus…de vraag…heeft er iemand ervaring met deze modellen, of met andere modellen die nog verkrijgbaar zijn ?
Volgens mij moet een zitverhoger al voldoende zijn (ze zijn meer dan 1m groot en meer dan 15kg), maar ik zou niet weten dewelke past in de 964.
Thanks !
Filip
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.