Kittens zoeken gezin

Home Forum Zeverhoekje Kittens zoeken gezin

• Maker
    Discussie
  • Mijn vrouw is vrijwilliger bij het dierenasiel in Sint Truiden.
    Sinds enkele weken hebben wij hij hier bij ons een moederkat met 4 kittens opgevangen zodat de kleintjes in alle rust kunnen opgroeien ver van de stress van het asiel.
    Ze mogen geplaatst worden begin September. Mijn vrouw en ik hadden gehoopt een “baasje” te vinden voor deze kleine rakkers zodat ze niet meer naar het asiel moeten. Ze zijn extreem sociaal , zowel met kinderen als honden en andere katten.
    Vermits we zelf al 6 huisdieren hebben kunnen we er echt geen meer zelf houden, vandaar de vraag hier of niemand geen zin heeft om een lief poesje te adopteren.

Cindy (mijn vrouw) heeft een advertentie geplaatst op kapaza. (één van de 4 is reeds besproken dus op kapaza vindt je de 3 andere kittens , de moeder poes mag terug naar de mensen die ze hebben gevonden)

Als iemand interesse heeft mag je altijd vrijblijvend komen kijken.
    Ze zijn extreem lief daar ze enorm veel menselijk contact hebben gehad vanaf het begin. Dus ideale huisdieren !

http://www.kapaza.be:80/Dieren_en_toebe … oezen.html

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Fijn dat te horen Koen !

Oeps, wist ik niet.
        Die van mij happen hoogstens naar vliegen.
        En aan alles wat jong is lopen ze van weg uit angst ze iets te misdoen.
        Wie mijn beestjes kent weet dat 😉

Seta :Ik kan je ook begrijpen. Begin 2005 mijn Rotweiler moeten afgeven. Ook in mijn armen gestorven. Wel van leeftijd (11,5 jaar) en voor 9 jaar is mijn Zwitserse Sennen door een wagen aangereden.
        Deze is na 45 minuten ook in mijn armen gestorven.
        De vee arts is niet komen opdagen.
        Er was toch niets te redden beweerde deze achterna terwijl ik hem enkel vermeld had dat mijn hond aangereden was.
        Het kon dus evengoed een gebroken poot zijn. 👿
        Ik heb dat beest nooit kunnen vergeten en 5 jaar nadien dezelfde gekocht (na 1 jaar zoeken , en 1,5 jaar op voorhand reserveren)

[quote=”911-lover”:gps306q2]Misschien leuk voor mijn schatjes.
          Hebben ze wat te doen 😆 😆 😆
          [/quote]

Vindt ik niet grappig ! 🙁
          Mijn moeder haar kat is doodgebeten door zo een hond en ik kan u verzekeren dat daar niets grappigs aan is.

[quote=”Setakira”:3kq7tzb3]Mooi initiatief Denis maar ik pas want ze hebben mijne grote knuffel (13maanden oud) vorige week woensdag aangereden.
            Ushki is in mijn armen gestorven… En dat is niet makkelijk geweest…[/quote]

VRESELIJK !!!!!!!!!!!!
            Ik kan je heel goed begrijpen !
            Wij hebben ook ooit zoiets meegemaakt en die poes is ook in mijn armen gestorven , denk ik soms nog aan.
            Sommige plaatsen kunnen katten niet buiten wegens te druk.

Misschien leuk voor mijn schatjes.
              Hebben ze wat te doen 😆 😆 😆

Mooi initiatief Denis maar ik pas want ze hebben mijne grote knuffel (13maanden oud) vorige week woensdag aangereden.
                Ushki is in mijn armen gestorven… En dat is niet makkelijk geweest…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.