klapband 996 4s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 klapband 996 4s

• Maker
    Discussie
  • hoi
    vanmiddag op snelweg een klapband met de Porsche ANWB 3uur bezig geweest band was 8000km oud
    maar keurig ergens een band er oplaten leggen wel voor nood maar kon weer verder
    :up:
    :drink:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • Ik dacht het wel, gij se snoeper. :happy: :happy:

20160830_162220-2.jpg

twee nieuwe banden achter erop vrijdag
          en we kunnen weer !!!!

ik ben blij dat je geen schade hebt opgelopen. Je kon zomaar eventjes in een andere topic zijn beland.

Nichtje van 22?? Jaja Harry…. :engeltje: :engeltje:

Oeps, …, maaruh :drink: afterall!

Deze maand mijn voorste banden laten vervangen.
                  Ik kreeg het er goed ingeprent dat het belangrijk is om de binnenkant van de banden regelmatig te checken. Doordat die banden wat schuin staan, slijten ze daar vlugger.

Blij te horen dat jullie het er goed van af gebracht hebben.

Waarschijnlijk binnenkant van het loopvlak volledig tot op de draad versleten. Niet te zien vanaf de buitenkant van de auto. Been there, done that. Sindsdien ga ik er regelmatig eens onderliggen. Ik heb er toen zelf wel effe mijn thuiskomertje opgefoefeld 8)

mijn nicht van 22 jaar zat aan het stuur ze heeft het goed gedaan met grote snelheid goed aan de kant gekregen
                      binnen kant bij velg band 15cm afgescheurd !!!

dan had je die wss op de achteras? als je dat aan hoge snelheid aan de hand hebt met de voortrein … dan hang je meestal in de stalen touwen langs de snelweg.

Dat is goed en slecht nieuws. Een klapband kan lelijke gevolgen hebben.
                          Enig idee waar je de oorzaak ligt?

dan heb jij geluk gehad vandaag dat je niet meer schade hebt gehad…. :popcorn:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.