klaplichten

• Maker
    Discussie

• targaboy
    Deelnemer

klaplichten gaan niet meer naar omhoog maar heb net nieuwe relais gestoken en lichten branden wel maar gaan niet naar omhoog . ik veronderstel dat de motor dan kapot is ??? iemand die daar ervaring mee heeft.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • het blift een misterie motor is goed relais is goed maar nog altijd oorzaak niet gevonden

Wim

Even de motortjes open halen, en koolborstels schoonmaken of vervangen. 💡

ja nieuwe relais gaat wel. de lichten branden, maar ze klappen niet omhoog. vandaag nog es lichten getest en nu klappen ze naar omhoog maar soms weer niet dus volgens mij moet da aan de contactpunten liggen of niet ?

Het werkt.
              Je steekt een nieuw relais en het werkt niet meer… :sarcastisch

Waarom heb je het relais dan vervangen?
              Al terug geprobeerd met het oude realais?

@ patrick ik denk het ook
                @ snoer nee de aarding nie gecontroleerd das miss een idee 🙂 en nee hoor zo lang staat die niet stil ik doe er iedere maand een toerke mee rond den blok en toen werkte alles nog
                @ mushroom ja voorheen werkte het wel ? en de batterij is nog goed dus daar ligt het nie aan :p

allemaal bedankt voor de tip

Net nieuwe relais gestoken en nu werkt het niet meer?
                  Werkte het voorheen wel?
                  Anders weet je waar zoeken.

‘k Heb zo ooit eens een nieuwe batterij gestoken :sarcastisch

Heb je de aarding gecontroleerd Miguel ,Je wagen staat ook al geruime tijd stil hè .Dit zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn 🙄

Zelfde probleem gehad met 924. Motortje vervangen en probleem was opgelost.
                      Dit onderdeel is vlot te vinden, in- en uitbouw is niet onoverkomelijk.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.