Kleefprobleem

Home Forum Zeverhoekje Kleefprobleem

• Maker
    Discussie

• 930 lover
    Deelnemer

Graag een inlichting.

Ik wil een videofoon kleven op een gelakte ijzeren pilaar. Niets speciaal. Maar ik wil er zeker van zijn dat ik na enkel jaren de videofoon en de lijmsporen kan verwijderen van die pilaar zonder dat ik de lak beschadig. Kennen jullie toevallig lijm en verwijderingsprodukt voor dergelijk werk?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • ik zou zeggen plak er gewoon een stikker op ter groote van het gene wat je wil kleven en dan met tech 7 of andere montage lijm of straffe silicoon

verwijderen even een dike visdraad er achter door halen en de siliconen wordt hiermee doorgesneden en dan gewoon met een feun de stikker opwarmen en eraf trekken de eventueele lijmresten verwijderen met een lijm oplosser of de goed koopste oplossing synthetische thinner

veel succes 😆

[quote=”RSR”:2rbabiah]Ze hebben het ook van Wurth ‘ Industrieclean ‘ verwijderen van lijm,plakband,etiketten, enz …. alsmede diverse hardnekkige vervuiling
          art.nr. 0893.140 – e/b[/quote] bedankt!

Ze hebben het ook van Wurth ‘ Industrieclean ‘ verwijderen van lijm,plakband,etiketten, enz …. alsmede diverse hardnekkige vervuiling
            art.nr. 0893.140 – e/b

[quote=”RSR”:3in26u5m]Van Novatio hebben ze en produkt voor dit, ik heb er trouwens veel van staan.[/quote] Welk product is dit?

Bestaat er ook een mogelijkheid om met verwijderbare kleefstrips te werken. Zo ja? Merk? Men heeft mij verteld dat dit vaak bij carosserie bedrijven gebruikt wordt. ik ben wel een leek. Zodoende?

Van Novatio hebben ze en produkt voor dit, ik heb er trouwens veel van staan.

[quote=”Bjorn”:1699cd1l]Azijnzuurvrije silicone (Neutraal).
                    Je moet rekening houden na enkele jaren zal er zeker aftekening en kleurverschil zijn,weersinvloeden hé…. 😉 [/quote] Hoe vrwijder je dan die silicone?

[quote=”Luke”:3r5739l4]in heel wat doe-het-zelf-zaken vind je van die lijmcomputers,
                      die al eens geraadpleegd?[/quote] Nog nooit gezien. Zal er eens op zoek naar gaan.

in heel wat doe-het-zelf-zaken vind je van die lijmcomputers,
                        die al eens geraadpleegd?

Azijnzuurvrije silicone (Neutraal).
                          Je moet rekening houden na enkele jaren zal er zeker aftekening en kleurverschil zijn,weersinvloeden hé…. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.