klein nummerplaatje vooraan

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen klein nummerplaatje vooraan

• Maker
    Discussie
  • Hello,

Ik ben op zoek naar een winkel of plaats waar ik kleine nummerplaatje kan krijgen voor op de voorkant, zelfklevend.

Heb die al gezien op ferrari maar daar stond monza bij.

Iemand een idee?

Sven

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Wim

Tegen dat de Europese nummerplaten uitkomen is dat allemaal gedaan want dan sturen ze u twee platen op. Vanaf dan mogen ze ook onbemand langs voren flitsen.

Een kleine nummerplaat mag niet maar zoals hier al vermeld is het gewoon welke agent ge tegen komt en met welke wagen. Een klant heeft dat al twee jaar op zijn bedrijfswagen zonder enig probleem. Die jonge gasten met opvallende tuningwagens hebben constant ellende.

Waar te koop? In elke autoshop 😉

Ik dacht dat zo’n Europese net verplicht was vooraan… Zo’n Europese vooraan vindt ik te groot voor een Porsche, zou liever een “gewone” hebben zoals achteraan….

Greetz,

Plumber

De wet zegt dat de voorste nummerplaat een identieke kopie moet zijn van de achterste .
            Ook de grootte dus .
            Ik weet dat ze jaren geleden al dikke problemen maakten over de Europeese daar die te groot was .

en op een gt3 rs 😆

Gewoon te koop in elke grote auto toebehoren zaak zoals Autovak e.d.

Wat betreft het formaat van kleine zelfklevende nummerplaten dat is uitsluitend toegelaten op wagens die niet de mogelijkheid hebben een normale plaat te hangen zoals de supersportcars, sommige Ferrari’s, Lamborghini e.a.

Ik heb ook gehoord dat je ervoor afgekeurd kan worden en beboet wegens niet conform formaat…

de zelfklever moet wel reflecterende achtergrond hebben!

Nu dat is je vraag niet…

Ik weet dat $Rouji een reflecterende zelfklevende heeft (in normaal formaat) ziet er ook super uit hoor!

je kan hem mss PB-en

En anders op het NL-forum is er Jeroen914 die zelfklevers maakt voor allerlei doeleinden (ook deze waarschijnlijk)

En ik denk als je iedere bestickeraar binnenstapt dat die je kunnen helpen,
                  ik denk bijvoorbeeld WS-lettering in Aalst, maar je kan volgens mij gewoon googlen om adressen in je buurt te krijgen.

txs,
                    rare is dat de ene zegt het is conform en de andere u bekeurt, mja we leven niet voor niks in belgie

Volgens Monza is het geen probleem

Sven

ik weet niet waar men ze kan krijgen, maar ik weet wel met zekerheid dat, als je weer de verkeerde tegenkomt, er een boete voor kan krijgen. En geloof me, hoe opvallender de auto, hoe sneller je de verkeerde (en jaloerse) zal tegenkomen vrees ik. De eigenaar van mijn gym, die ook een dergelijke kleine nummerplaat op zijn Lamborghini had, heeft een boete gekregen ‘wegens niet conform formaat’. Ik heb ook al gelezen hier en daar dat de autokeuring er moeilijk over kan doen…

Jammer, want inderdaad veel mooier… Wacht maar tot we binnenkort de nieuwe motonummerplaten krijgen, dat zal pas afschuwelijk zijn! Die hebben de grootte van een A4-blad!! 👿

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.