kleine bijeenkomst + circuit.

Home Forum Porsche Uitstappen kleine bijeenkomst + circuit.

• Maker
    Discussie
  • We hebben iets georganiseerd voor zondag 6 november.

Met een aantal mensen die erbij waren met Tommy. (Maar dit wel zonder Tommy. (Hij is er niet goed aan toe) )

We zouden om 10u ten laatste half 11 afspreken aan de Mc Donalds aan het shoppingcenter in Wijnegem.
    Om zo een rit te doen richting het circuit van Zolder.
    Met onderweg een tussenstop op een verlaten stuk baan in Grobbendonk. 😈
    En van daaruit dus verder naar de Skylimits track-day te gaan voor 1 a 2uur op het circuit te rijden.
    (1u= 60€ – 2u=110€)
    Er gaan al een aantal leuke wagens mee. Naar alle waarschijnlijkheid: Dodge Viper, R8 V10 Spyder (mss 2x, zo niet komt hij met Panamera Turbo S), AC cobra, GT-R,…

Sorry voor het last minute weten, maar alles is (weeral eens) spontaan gebeurt. 😀

Als je interesse hebt laat dan maar iets weten 😉

Voor wie mee wil, stuur maar een mailtje naar: info@philippecollinet.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Johan ,zelfde bemerking gemaakt .
      Velen van ons hebben hem al eens bezig gezien en dit voorspeld .Ik zag hem nog bij de voorstelling van de boxster op 3 mei,had al genoeg gezien .
      Spijtig dat dit is gebeurd ,zowel voor slachtoffer als veroorzaker .Het legt een hypotheek op de toekomst van beiden . 😥

Heb die kerel een paar keer bezig gezien. De hooligan op straat uithangen, onvoldoende skill maar wel denken ze te hebben……. hebben eens ‘s avonds in CENTRUM Gent bezig gezien, heb toen tegen mijn vrouw gezegd: dat loopt eens slecht af. Binnen de 6 maanden nadien lees ik dit….tja…..

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G9H3Q8AP1&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Dit staat nu in het Nieuwsblad, hoop dat ze die jongen en de ouders eens
          een serieuze les leren, en dat ze die jongen maar een flinke boete opleggen en een paar jaar rijverbod en examen op nieuw doen. En veel sterkte voor de aangereden vrouw en hoop dat ze er niets aan overhoud

Slechts 21 jaar en dan al dronken onverantwoord te snel rijden in een R8… 🙁
            Ik denk dat de euro bij zijn vader al gevallen is en hij de R8 voorlopig niet meer meekrijgt ruzie

Inderdaad jammer en voor Alle partijen .Hopelijk zal de euro eens vallen .

is idd jammer, maar eigen fout é als hij dronken was, en spijtig dat er een slachtoffer gevallen is

Minder goed nieuws,
                  Als ik goede info gekregen heb, heeft de Gulf R8 een accident gehad…
                  nieuws

Jammer…

Nog eentje van de GT40 😀

cabrio wim schrijft:

Misschien gaat de mini aan de buitenkant de Audi wel voorbij. 😆

Was net hetzelfde aan het denken. Je ziet toch dat die Audi scherp is en de Mini niet. De Mini gaat hem volgens mij voorbij ;-).

Bedankt voor de mooie foto’s

mooie foto’s, die R8 in de gulf kleuren die zie ik regelmatig staan in puurs,
                          is wel ferm in die kleuren

Wim

Misschien gaat de mini aan de buitenkant de Audi wel voorbij. 😆

Vind dit een zéér grappige foto 😆
                              Dat Mini’ke met zijn brave ronde koplampjes is hem aan’t weren tot en met, hij trilt er precies van, ondertussen komt die Audi met zijn agressief smoelwerk hem voorbij, smooth as silk… 😛 😳
                              Zo een beetje een arend die een veldmuis pakt 😆

Verder hoop ik alleen maar dat er hier niemand op het forum zot is van een GT-R Black Edition…

knappe foto’s, die GT-R was dat zo’n black edition ? Ben stiekem zot van die wagen maar niet doorvertellen aan de rest van het forum 😉 😆

BC911 schrijft:

Mooie foto’s! Bedankt.

Dank u! 😀 En graag gedaan 8)

Is er een foto bij met u wagen? Of van iemand anders hier op’t forum?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.