kleine bijeenkomst + circuit.

Home Forum Porsche Uitstappen kleine bijeenkomst + circuit.

• Maker
    Discussie
  • We hebben iets georganiseerd voor zondag 6 november.

Met een aantal mensen die erbij waren met Tommy. (Maar dit wel zonder Tommy. (Hij is er niet goed aan toe) )

We zouden om 10u ten laatste half 11 afspreken aan de Mc Donalds aan het shoppingcenter in Wijnegem.
    Om zo een rit te doen richting het circuit van Zolder.
    Met onderweg een tussenstop op een verlaten stuk baan in Grobbendonk. 😈
    En van daaruit dus verder naar de Skylimits track-day te gaan voor 1 a 2uur op het circuit te rijden.
    (1u= 60€ – 2u=110€)
    Er gaan al een aantal leuke wagens mee. Naar alle waarschijnlijkheid: Dodge Viper, R8 V10 Spyder (mss 2x, zo niet komt hij met Panamera Turbo S), AC cobra, GT-R,…

Sorry voor het last minute weten, maar alles is (weeral eens) spontaan gebeurt. 😀

Als je interesse hebt laat dan maar iets weten 😉

Voor wie mee wil, stuur maar een mailtje naar: info@philippecollinet.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
    • Mooie foto’s! Bedankt.

alvast enkele van op en rond het circuit.

Erg leuk speelgoed .
            Jammer dat wij niet konden komen .
            Werkendag hé 😥

Heb vele van deze wagens in Zolder zien staan… Ben echter niet lang daargeweest dus ook niet de moeite genomen om even kennis te maken. Next time !

Met de GT-R heb ik een sprintje met meegereden. 😀

Wel een ervaring om in 2.7sec aan 100km/h te zitten 😈

als we terug kwamen van Zolder met de Viper meegereden. (Is trouwens de Venom 650 versie)

Het was best een fijne dag 😆 8)

Nice 8) 8) 8)

gd1

‘T was eu graptje é Pol, euh Philippe, zijn nr plaat Is IVO 😀 😀

gd1 schrijft:

Ik denk dat Ivo met die speedster rijdt 😀

idd, ging normaal met zijn 360CS komen.

Maar dit was zeker zo leuk! 😈 😀

gd1

Ik denk dat Ivo met die speedster rijdt 😀

😯
                          En vooral die Speedster!! 😯 😯

aaamaaaaaiiii

Hier alvast enkele fotokes:

Meer foto’s volgen later nog. 😀

Ja,Frank..zwarte turbo.Ik ben daar ook maar geweest vanaf 10h30 tot tegen 12h.Dan heb jij ook geen circuitrondjes gedraaid die dag,net als ik.Ik was ook nog nie goed wakker moet ik zeggen.

917

jokke schrijft:

Omdat ik rond de middag al terug moest vertrekken in Zolder kwam ik Philippe (veronderstel ik) en zijn gevolg (wit-oranje Audi R8,ferrari…) tegen bij het buitenrijden van het circuit.Moet een prachtige circuitnamiddag geweest zijn.

Zwarte turbo?

Dan stonden wij naast elkaar op de parking (zilverkleurige 997).

Ik was eerst gaan wandelen met de hond in Bokrijk en dan een stop in Zolder gemaakt op de weg terug thuis. Ben niet lang kunnen blijven omdat m’n Jack Russell op alles en iedereen zat te blaffen. (normaal een braaf hondje …)

Mooie wagen ook.

groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.