kleine bijeenkomst + circuit.

Home Forum Porsche Uitstappen kleine bijeenkomst + circuit.

• Maker
    Discussie
  • We hebben iets georganiseerd voor zondag 6 november.

Met een aantal mensen die erbij waren met Tommy. (Maar dit wel zonder Tommy. (Hij is er niet goed aan toe) )

We zouden om 10u ten laatste half 11 afspreken aan de Mc Donalds aan het shoppingcenter in Wijnegem.
    Om zo een rit te doen richting het circuit van Zolder.
    Met onderweg een tussenstop op een verlaten stuk baan in Grobbendonk. 😈
    En van daaruit dus verder naar de Skylimits track-day te gaan voor 1 a 2uur op het circuit te rijden.
    (1u= 60€ – 2u=110€)
    Er gaan al een aantal leuke wagens mee. Naar alle waarschijnlijkheid: Dodge Viper, R8 V10 Spyder (mss 2x, zo niet komt hij met Panamera Turbo S), AC cobra, GT-R,…

Sorry voor het last minute weten, maar alles is (weeral eens) spontaan gebeurt. 😀

Als je interesse hebt laat dan maar iets weten 😉

Voor wie mee wil, stuur maar een mailtje naar: info@philippecollinet.be

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
    • jokke schrijft:

Omdat ik rond de middag al terug moest vertrekken in Zolder kwam ik Philippe (veronderstel ik) en zijn gevolg (wit-oranje Audi R8,ferrari…) tegen bij het buitenrijden van het circuit.Moet een prachtige circuitnamiddag geweest zijn.

Aah das jammer! Idd dat waren wij 😀

Het was een topdag!
      Eerst samen gekomen aan de mcdo, om dan richting Grobbendonk te gaan, kwartiertje loss gehen, en dan naar zolder gebold.
      De R8 Gulf, R8 V10 Spyder, X5M en XK-RS hebben op het circuit gereden.

Moet zeggen dat het voor herhaling vatbaar is 😉
      In de lente nog eens iets in elkaar steken. (wss nürburgring dan)

Ben nu bezig met wat foto’s straks komen ze hier wel op. 8)

Omdat ik rond de middag al terug moest vertrekken in Zolder kwam ik Philippe (veronderstel ik) en zijn gevolg (wit-oranje Audi R8,ferrari…) tegen bij het buitenrijden van het circuit.Moet een prachtige circuitnamiddag geweest zijn.

Mighty fine fotooken ! 🙂
          Ik ben niet voor die exoten maar als er zo’n tros bijeen rijden is’t toch wel een apart zicht.

1 van die 2 witte 997 GT3’s? of die blauwe 996?

Ben nog niet echt bekend wie met wat rijd hier 🙂

foto’s komen er aan 😉

hier alvast men eerste:

Vandaag ook eens een kijkje gaan nemen.
              En meegereden met GT3 porsche van BULEN.
              Waw toch een ervaring rijker om met een echte prof. mee te rijden 😀

kan er niet bij zijn, graag wat foto’s posten please 8)

Anoniem

Oei Rufie ziet nog bubbels geloof ik 🙂

Sorry mannen ben nog altijd niet 100%, morgen nog wat rusten.
                  Geen brokken!!!

Die trucks heb ik ook al in grotere schaal gezien. Prijs is er natuurlijk naar…

Deze wagens zullen er morgen bijzijn:

Audi R8 (Gulf kleuren en getuned door Heinz)
                      Audi R8 V10 Spyder
                      Ferrari 458 Italia
                      Ferrari 355
                      Dodge Viper
                      Nissan GT-R (700pk)

Wie nog mee wil morgen die zien we wel aan de mc do in Wijnegem of in Zolder. 😀

Zo niet zullen jullie de foto’s hier wel tegenkomen 1 van de dagen. 🙂

Ik heb met Andy van Skylimits deze week gesproken en hij zei me dat er nog genoeg plek was, dus moeste ons niet op voorhand inschrijven..

Ik zal het hem voor de zekerheid nog wel eens vragen 🙂

Voorlopig gaat er al een Audi R8 V10 Spyder, Ferrari F355 (of zijn NSX), Dodge Viper mee vanuit Wijnegem.
                        De GT-R komt rechtstreeks naar Zolder.
                        Noble M12 GTO komt ook mee als hij nog op tijd een nieuwe band kan vinden. 🙂

ik kom zeker eens kijken , zelf rijden eerst de kat uit de boom kijken.

ik dacht wel dat je pas op circuit mag als je een “licentie” hebt van skylimits?

of is dat niet langer zo? maw kan je je ter plaatse inschrijven voor een uurtje als de kat eruit is ? 😆

drive safe but fast 8)

greetz jp

cool idee om je dressing zo aan te kleden… ben benieuwd om het resultaat te zien.
                            Wij hebben zondag helaas al plannen maar als er tijd over is en t weer zit mee zakken we misschien nog even af naar Zolder.

Nice Truck ❗

.. en op de een of andere manier “On Topic” 😉

De moderatorpet heb ik niet dikwijls op hoor, berichten van de bots verwijderen en hier en daar wat fotootjes zichtbaar maken, je kent dat hé? 😉

Ben online aan ‘t zoeken.
                                Had iets knaps gezien, maar ‘t is maar in schaal 1:43, dus zal iets te klein uitvallen denk ik.
                                Ik heb het wel voor die oude transporters, ‘t is eens iets anders dan de zoveelste Porsche. Zoiets dus :

Otoh, zal ik maar beter de 917 Van Steve Mc Queen nemen zeker? 😉

Ik heb het grandioze idee om de dressing (die een rechthoek is, langs de ene korte zijde open) in de Gulf kleuren te zetten, beide lange muren oranje, en de korte muur lichtblauw. Op de korte muur zou er dan nog wat emaille & stuff gehangen worden en op een schap van de dressing staat nu reeds een State of Art reclame (met 911 erop) en een Mumm champagnekoker 8) , daar nu nog een autootje bij in de Gulfkleuren… 😀

.. en tussendoor (met je Moderator-pet op) even kijken of hier geen ongenode gasten zijn 😉

[NOG VERDER OFF-TOPIC]

Zoek je op het net, of ben je thuis de boel aan het overhoop halen ❓

[/NOG VERDER OFF-TOPIC]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.