kleine gelaatsverzorging voor de 987 :-)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster kleine gelaatsverzorging voor de 987 :-)

• Maker
    Discussie

• stijnG
    Deelnemer

Dit weekend de 987 binnen gestoken om grondig te wassen, kleien en in de wax te zetten.
      Polieren heb ik bewust niet laten uitvoeren, gezien dit niet echt nodig is.

Ik had reeds alles aangeschaft van autofinesse om het zelf uit te voeren: klei, kleivloeistof, micropads, extra fibertowels, wax, ….
      Ik had nog 1 iets te kort en het was nergens te vinden: TIJD

Zopas gaan ophalen (in de regen grrrrrrrr)
      Thuis gekomen, gedroogd en enkele slechte foto’s genomen…..

Alhoewel de wagen zeer goed wordt onderhouden en eigenlijk zelden vuil staat, merk ik toch een kleine verbetering van glans. Ikke content dus…

20150531_141258.jpg

20150531_141305.jpg

20150531_141322.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Rood is geen gemakkelijke kleur om er een diepteglans in te krijgen. Maar mits de juiste producten en vooral veel werk kan je een diepteglans creëren zoals bij donkere kleuren! Ziet er goed uit 😉

Die ziet er goed uit zeg. Moet ik met de mijne ook dringend eens laten doen 🙂

ik heb hem binnen gedaan om 9h en opgehaald om 14h. Middagpauze meegerekend denk ik dat hij er een 3,5-4h aan bezig is geweest.

De GTS is voor werkverplaatsingen (opmetingen, werfbezoeken, enzoverder)…..parkeermogelijkheden zijn hier niet in het seizoen.
            Vroeger altijd vintage vespa en lambretta gereden. Deze gts supersport gekocht toen ik mijn getunede VBB met pinasco 177 kit had vastgereden.
            Sindsdien alle oldies verkocht en enkel nog de GTS gehouden

shiny!

Mooi werk precies. En ook een knappe Vespa GTS 🙂

Hey stijnG, hoelang bezig geweest?
                  Ziet er inderdaad heeel mooi uit!
                  Floere.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.