Kleine intro

Home Forum Stel jezelf even voor ! Kleine intro

• Maker
    Discussie

• SJ

Dag iedereen,

Ik heb me even geregistreerd op dit forum om wat meer info te weten te komen over de Porsche Cayman 2.7

Aangezien ik op zoek ben naar een andere (tweede) wagen, wil ik me wat verdiepen in deze serie!

Fijn dat dit soort fora bestaat om op een makkelijke manier heel wat info te vinden!

Beste groeten
      Steven

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Welkom en veel plezier op deze leuke plaats 😀

Welkom en suk6 met de zoektocht.

Benvenuti hier,

Als je info wilt over de Cayman ben je hier zeker op het goede adres. Zelf heb ik er gedurende 2 jaar eentje gehad. Als je meer wilt weten mag je mij een PB’tje sturen hoor.

IMG_2225_2013-06-30.JPG

http://www.autorola.be/nl/consumer/expbid.do?s=0&zz=1&eid=9941987

heb er eentje gevonden hier maar weet niet hoe het echt werkt. Zal je zelf moeten uitzoeken hoe het gaat of je moet een vriend garagist hebben om voor jou te bieden.

Grtz

XXX

Welkom Steven, en ineens beslist om voor een Porsche te gaan, goed zo :happydance:

Welkom op het forum, veel plezier met je zoektocht en ben zeker dat je voor andere modellen van Porsche ook wel een zwakte zal krijgen :salut:

Welkom en veel plezier met de zoektocht. :driver:

Steven, welkom hier :up:

Welkom en laat ons hopen dat je de juiste keuze maakt (TT/Cayman) 😉

SJ

Dank jullie wel! Fijne verwelkoming!

Welkom!!! :first:

Wim

Hoi Steven en welkom op het forum, en aan info zal het niet ontbreken, want hier zijn genoeg liefhebbers die je info kunnen geven.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.