Kleine Krokodil

• Maker
    Discussie
  • De kogel is door de kerk. Het kan snel gaan, aandachtig het forum hier lezen en niet twijfelen 😉
    Een prachtexemplaar van Yfkes :up: , het nieuwe broertje voor mijn 911.
    Cayman in een staat die ik nog niet vaak heb gezien, serieus vertroeteld geweest door de vorige eigenaar en met volledige historie.
    Bomvol opties, kortom *luv

IMG_0306.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0311.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
  • Ive

Ik heb net bij die atraxtion.be gaan kijken, maar de Techart velgen zijn daar duurder dan bij Baan Velgen.
      kwestie van vergelijken :happydance:

[quote=”joebarreke” post=191623]Techart velgen verdeler in Belgie waar kan je die vinden?
        Passionauto.com maar online te bestellen.[/quote]

Hoi Bruno ook van mij ne late dikke proficiat met jou nieuwe aanwinst :up: je moet is gaan kijken bij Atraxion.be deze firma verkoopt techart origineel en in imitatie :drink:
        Als je in de geburen komt met jou machine spring dan maar even binnen he :respect2:

PDS

Joebarreke,

Baanvelgen is die firma in Rotterdam waar we zijn geweest voor die Cars and Coffee

:up:

Ive

Neen, dit zijn de maten voor de Boxster. Ik ben onlangs in Essen op de Motorschow (Duitsland) bij de stand van Techart zelf info gaan vragen en ik heb de catalogus mét de maten en bandenmaten meegekregen.
            Dan wat rondsurfen en ik kwam bij Baan Velgen terecht voor België. Ik had ook een offerte via mail gekregen van Techart zelf (adres in Essen achtergelaten) om ze rechtstreeks daar te bestellen en via koerierdienst te laten leveren, maar de prijs was quasi hetzelfde.

Ik heb ze zelf nog niet besteld. Ik twijfel nog tussen deze en een mooie BBS motorsport velg.

Dacht dat je die 19″ enkel in 11×19 kon krijgen?

Ive

Hey Joebarreke,

Ik heb deze gevonden bij Baan Velgen
                http://www.baanvelgen.com/wheels-techart-formula-porsche-cayman

Heb prijsofferte laten maken voor 19″ voor op mijn Boxster S
                Met banden bij, 2950 Euro zonder BTW

Greetz

Techart velgen verdeler in Belgie waar kan je die vinden?
                  Passionauto.com maar online te bestellen.

altijd welkom Yves :up:

… doet me er hier aan denken dat ik dringend eens mijn profielfoto moet aanpassen

Hé Joebarreke… wat lees ik hier allemaal, een nieuwe uitlaat onder de Krokodil… proficiat ! Gaan zeker nog ‘ns afspreken zodat ik ze nog ‘ns kan bewonderen… èn beluisteren ! uiteraard… straks word ik opnieuw verliefd op mijn eerste lief

Proficiat ,Top-Cayman ! :up: :up:

[quote=”deepee” post=182809]de euro heeft het een tijdje moeilijk en er wordt terug gehandeld met flessen drank als betaalmiddel :popcorn:
                            de geschiedenis blijft zich herhalen: de ruilhandel van de oude belgen viert terug hoogtij en we hebben komende winter evenveel elektriek te verwachten als toen . straks komt er een drooglegging over ons heen en mogen we gaan bootleggen. :mrgreen:[/quote]

op die drooglegging ben ik voorbereid! Op een eventuele ontbinding van de euromunt niet!

de euro heeft het een tijdje moeilijk en er wordt terug gehandeld met flessen drank als betaalmiddel :popcorn:
                              de geschiedenis blijft zich herhalen: de ruilhandel van de oude belgen viert terug hoogtij en we hebben komende winter evenveel elektriek te verwachten als toen . straks komt er een drooglegging over ons heen en mogen we gaan bootleggen. :mrgreen:

Altijd welkom, stuur me maar ff pm :up:

Hey gasten jullie zijn goed!
                                  Ik wil wel meeluisteren hè! Wij vertrekken dinsdag ochtend naar België en zijn dus heeeeeeeel dichtbij en ik kan dus zelf de flessen afleveren!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.