Kleine omnium verzekering

Home Forum Porsche Talk Kleine omnium verzekering

• Maker
    Discussie

• evans
    Deelnemer

Ik weet niet waar ik deze vraag moest posten – maar recent 996 Carrera 4S aangeschaft (zie rubriek stel je even voor). Nu was even aan’t rondkijken voor een kleine omnium – blijkt wagen is ofwel te jong (bouwjaar 2003) ofwel niet oud genoeg…
      Heb wel een offerte gekregen, maar 750 Euro/jaar blijft toch een aanzienlijk bedrag – zeker voor een wagen die enkel tijdens WE gebruikt wordt.
      Vandaar de vraag hoe zit dit bij de collega’s porschisten? Is er iemand die een andere optie ziet of mogelijkheid?

alvast met dank.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Wim

Daar zitten nu verzekeringen net niet op te wachten om een groep van b.v 25 Porsches te verzekeren. 💡

wat als…iemand nu eens contact opnam voor een groepsaankoop voor iedereen in ons geval, die dat in de kou staan door deze machthebbende verzekeringen, kan me niet schelen dat ik van “mijn vriend” verzekeraar moet veranderen

Ik heb recent ook alle verzekeraars afgezocht.
            Als je kleine omnium 750 kost, go for it zou ik zeggen. Bij welke verzekeraar heb je dat bekomen?
            Echter lees goed de effectieve dekking na!
            Bij ethias heb je voor diefstal een sateliet systeem nodig, fortis verzekert glasbreuk maar niet voor de voorruit, ing verzekert niet voor kleine omnium, corona direct ook niet.
            😀

ik kan dit zelfs niet krijgen voor de mijne, zelfs geen glasbreuk, doen ze niet voor wagens van meer dan 10 jaar, enkel BA, rond de 350€.
              Als iemand het anders kan graag een seintje!!

De premie die je bekwam is toch vrij goed / normaal..

Porsche kleine omnium voor 750/jaar is toch niet gek???
                  Ik heb ook een kleine omnium en had een sterretje, dank u , nieuwe voorruit gekregen!

Voor de rest verwijs ik naar mijn vorige uitlating in een ander topic!

Bij mijn verzekeraar waren alle wagens omnium verzekerd op waarde (na 3 jaar toch gestopt ermee). Niet op leeftijd. Er was wel een beperking van km’s en bestuurder(s). Op een waarde van +-250000€ kwam dit op 3500€ per jaar.

Volgens mij hangt er ook af van of je al dan niet, al andere polissen lopen hebt bij betreffende verzekeringsmaatschappij.

Bij elke verzekering is het steeds zuur geld als je niets tegen komt .
                      Of je nu dagdagelijks of enkel in het weekend rijdt het risico is er steeds .
                      Degene die het minst graag premie betalen zijn de eerste die willen incasseren van de verzekeringsmij . 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.