Kleine platen <> grote platen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Kleine platen <> grote platen

• Maker
    Discussie
  • Omdat de RS uit het buitenland komt (Frankrijk), was ik genoodzaakt grote platen op de wagen te zetten daar de oorspronkelijke plaat haar sporen had nagelaten op de bumpers, laat staan de talrijke gaatjes. Om hiervoor meteen de bumpers te gaan herspuiten, vond ik wat te drastisch…een paar weken geledenheb ik daarom een bestickeraar gecontacteerd. We hebben z’n kleurenpalet bekeken en van de best matching color een velletje besteld.

Vorig weekend heeft hij op een uurtje tijd de nr plaat uitsparingen bestickerd met een kleurenfolie waardoor ik eindelijk m’n kleine platen kan hangen…het resultaat is zeer bevredigend en uitermate geslaagd!

vroeger:

nu met kleine platen:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Gezien de grote uitsparingen in de bumpers zie ik zelf liever de grote platen, maar ‘t is wel netjes opgelost nu 🙂

Wim

Thanxs, vind kleine nummerborden ook mooier, maar tja…….de wet hé.

Nope, niet verplicht. Als je het echt op de letter van de wet neemt dan moet de voorste plaat een identieke kopie zijn van de achterste (officiële) plaat.
          Wat eigenlijk wel verplicht is dat is een sticker achteraan met de “B” van België.

Wim

Is het dan bij jullie niet verplicht om de EU borden met land van herkomst te plaatsen. 🙄

Hier mogen kleine platen alleen op een old-timer en moeten dan de blauwe kleur hebben, van af de gele platen is EU nummerbord verplicht. 😥

Veel beter. Ik ben ook niet voor die grote platen…

Ziet er proper uit Mich

voila dat is het…ik hou ni van brede platen…en zeker ni op een oudere wagen 😉 …als ik de wagen bekeek, leek het alsof hij ni van mij was…brrrrr…eindelijk mijn gedacht!

Ik wist dat er iets veranderd toen ik de foto’s van de jubirit zag!

Staat haar wel beter zo, en nu heb je ook wat je wou hé Mich..

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.