kleine porsche hatchback op audi A1 chassis ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s kleine porsche hatchback op audi A1 chassis ?

• Maker
    Discussie
  • ontwikkelt Porsche een concurrent voor de A klasse, 1 serie, VR6 en A1 ?

bron artikel

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”911_NL” post=151079]Die Ferdinand draait zich nog even ‘n keer om in z’n graf ……[/quote]
      Die discussie is hier reeds meerder malen gevoerd. Het is echter dankzij deze vele andere modellen dat het merk nog blijft bestaan, alsook worden hier de budgetten mee gedraaid om u 911 te testen, verbeteren, hertekenen,…. 😉

0

Laat ze daar dan een “kleinere” motor in planten en ik zie dat wel verkopen (zeker aan mijn madam)

0

Die Ferdinand draait zich nog even ‘n keer om in z’n graf ……

0

[quote=”deepee” post=150995]ontwikkelt Porsche een concurrent voor de A klasse, 1 serie, VR6 en A1 ?

bron artikel[/quote]

Als die dan ook in Brussel gemaakt wordt stem ik voor !
            Kunnen we een porsche kopen uit vaderlandslievendheid … :coolness:
            Eigenlijk moeten ze de in Belgie geproduceerde voertuigen gewoon vrijstellen van taks, biv,…, oid. ter promotie en steun van eigen werk !
            Wedden dat deze dan verkoopt als zoete broodjes …

0

Ik wil alvast eentje voor de madam….. :happydance:

0

lijkt mij gewoon toch een kleinere macan, niet?

bmw x5—audi q7—porsche cayenne
                bmw x3—audi q5—porsche macan
                bmw x1—audi q3—porsche …

Zit toch ergens logica in? Noteer vooral dat de winnaar op verschillende testen van bovengenoemde modellen telkens ons geliefd merk is :up: Bij de test van de macan ook, besluit was: de porsche macan begint waar de audi q5 stopt :drink:

0

Hoelang nog voor er een “budget” Porsche komt a la Dacia…? 🙄

0

ik kan met beide modellen wel leven :engeltje:

0

haha LOL, zit de panamera wagon niet al in de pipeline :mrgreen:

0

Mmmm, ben zelf altijd vrij tolerant tegenover Porsche modellen geweest. Maar heb hier toch wel erg mijn bedenkingen tegen. We gaan het nog meemaken dat Porsche stationwagens gaat maken :ass:

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.