kleine porsche hatchback op audi A1 chassis ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s kleine porsche hatchback op audi A1 chassis ?

• Maker
    Discussie
  • ontwikkelt Porsche een concurrent voor de A klasse, 1 serie, VR6 en A1 ?

bron artikel

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”911_NL” post=151079]Die Ferdinand draait zich nog even ‘n keer om in z’n graf ……[/quote]
      Die discussie is hier reeds meerder malen gevoerd. Het is echter dankzij deze vele andere modellen dat het merk nog blijft bestaan, alsook worden hier de budgetten mee gedraaid om u 911 te testen, verbeteren, hertekenen,…. 😉

Laat ze daar dan een “kleinere” motor in planten en ik zie dat wel verkopen (zeker aan mijn madam)

Die Ferdinand draait zich nog even ‘n keer om in z’n graf ……

[quote=”deepee” post=150995]ontwikkelt Porsche een concurrent voor de A klasse, 1 serie, VR6 en A1 ?

bron artikel[/quote]

Als die dan ook in Brussel gemaakt wordt stem ik voor !
            Kunnen we een porsche kopen uit vaderlandslievendheid … :coolness:
            Eigenlijk moeten ze de in Belgie geproduceerde voertuigen gewoon vrijstellen van taks, biv,…, oid. ter promotie en steun van eigen werk !
            Wedden dat deze dan verkoopt als zoete broodjes …

Ik wil alvast eentje voor de madam….. :happydance:

lijkt mij gewoon toch een kleinere macan, niet?

bmw x5—audi q7—porsche cayenne
                bmw x3—audi q5—porsche macan
                bmw x1—audi q3—porsche …

Zit toch ergens logica in? Noteer vooral dat de winnaar op verschillende testen van bovengenoemde modellen telkens ons geliefd merk is :up: Bij de test van de macan ook, besluit was: de porsche macan begint waar de audi q5 stopt :drink:

Hoelang nog voor er een “budget” Porsche komt a la Dacia…? 🙄

ik kan met beide modellen wel leven :engeltje:

haha LOL, zit de panamera wagon niet al in de pipeline :mrgreen:

Mmmm, ben zelf altijd vrij tolerant tegenover Porsche modellen geweest. Maar heb hier toch wel erg mijn bedenkingen tegen. We gaan het nog meemaken dat Porsche stationwagens gaat maken :ass:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.