kleur burgundy red

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 912 kleur burgundy red

• Maker
    Discussie

• zjoevi
    Deelnemer

Wie weet raad ! Ik heb op mijn 912 als kleurcode burgundy red maar nu ik toch bezig ben met restaureren wou ik weten of er iemand op dit forum ook met zo een kleurtje rondrijdt? Ik twijfel of ik terug dit kleur zo nemen …
      Als ik zo hier en daar lees heeft dit ook te maken later voor de “waarde” van uw 912 .
      Ik heb zoal veel foto’s op het net gevonden van 912 in dat red maar ik kan mezelf nog niet overtuigen.
      En een foto toont ook de realiteit niet (denk ik…)

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • aan het aantal posts van zjoevi te zien… :sleep:

oei, eerste vraag is al vier jaar oud, late reply:-)

@Liz: prahtige wagen!!

Is prachtige kleur, heerlijk klassiek en classy! Origineel of in ST-vorm:-)

DSC02915.jpg

DSC01757.jpg

als de zon erop zit…:

DSC01765.jpg

mijn advies: houden die kleur!

Mijn 912 heeft deze kleur!! Ik ben er helemaal wild van, zo ongelofelijk klassiek en mooi! Ik stuur je even wat foto’s. Het fijne aan de kleur is dat ze afhankelijk van het licht een andere schijn krijgt. Soms is deze rood, meer bordeaux, dan weer chocoladebruin naar aubergine neigend!
              Helemaal fan van!!

https://plus.google.com/app/basic/photos/116647397990946248375/album/5340932398072261489?banner=pwa

originele kleur is volgens mij nog steeds meerwaarde…
                Burgundy red is een mooie kleur, maar ja, dat is uiteraard ieder zijn smaak hé

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.