kleur code

• Maker
    Discussie

• Vanhoudt uc
    Deelnemer

kan me iemand zeggen waar ik de color code van mijn wagen kan controleren
      396-9-3

alvast bedankt

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Als ik het goed heb dan is deze hetzelfde als eerdergenoemde. Thans de overeenkomstige ‘officiële’ benaming van Porsche. Wat Deepee zegt zou wel eens kunnen kloppen… Ik ben benieuwd.

[quote=”porschemanneke” post=191540]kan me iemand zeggen waar ik de color code van mijn wagen kan controleren
          396-9-3[/quote]

volgens mij is dit een code van een toeleverancier van de verf en niet van porsche zelf; typ in een zoekbrowser het volgende eens in: “glasurit paint codes for porsche”

inderdaad
            ik heb al veel gevonden van kleur codes
            maar mijn code vind ik nergens tussen

zal er toch eens moeten van komen
            alvast bedank voor jullie hulp allemaal

http://Www.elferclassic.de , daar vind je een hooooop info, waaronder ook de kleurencodes van exterieur en interieur 🙂

je kan het zelf niet meer verplaatsen denk ik. een onderwerp over autolak lijkt mij beter thuis te horen bij klik
                als je geholpen bent met de antwoorden die je hier tot nog toe al gekregen hebt is het mss ook beleefd om dit aan te geven; zo niet mag je dat ook zeggen, dan volgt er vast nog nuttige info.

zo mogen we het nieuwe jaar al per direkt beginnen met het vingertje en de jeugd nog wat wellevendheid aanleren 😎

waar moet ik het zetten

kan iemand zeggen waarom porschemanneke als z’n posts start in de rubriek “porscheforum mededelingen” ?

werkzekerheid hebben onze MODS bij het begin van 2015 al zeker en vast :coolness:

=L936 = Metallic Silver

PB
                      9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.