kleur interieur

Home Forum Porsche Talk kleur interieur

• Maker
    Discussie
  • voor het interieur van mijn nieuwe cayman twijfel ik tussen zwart of beige.
    ben bang dat beige zeer moeilijk te onderhouden is,vooral de beige vloerbekleding baart me zorgen.
    iemand enige ervaring???
    wel bloedmooi

Attachments:
    • image.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • En rood :popcorn:
      In een zwarte of witte buitenkleur?

no brown,looks like shit

Or brown..

tja…..als je dat van jezelf weet, dan is het simpel…..go black

ik ben een beetje een freak wat de properheid van mijn wagen betreft.bij slecht weer kan je er niet aan doen dat die aan de buitenkant vuil is, maar binnen heb ik al een probleem als er stof op het dashboard ligt.
              ben bang dat de zijbekleding vlug vuil gaan worden ,vooral op de plaats waar je linkervoet rust
              ik krijg al koude rillingen bij het idee als een passagier bij het instappen even met zijn pas opgeblonken zwarte schoen eens even een streep trekt op het zijpaneel.

in mijn 987 heb ik het lichtbruin interieur. Dit is perfect te onderhouden met de correcte producten.
                Enkele heb ik voor de vloertapijten een setje zwarte porschetapijten gekocht.

Het is mooier om de tapijten in hetzelfde kleur te hebben, maar hier toch de overweging gemaakt om de ori tapijtjes wat te sparen.

[quote=”cabrio wim” post=194072]
                  Maar de kleur die ik zie op de foto lijkt mij mokka, dus al minder gevoelig, en lijkt mij niet dat jij hem als werkpaard gaat gebruiken zoals ik. 😉
                  Dus zou voor de kleur van foto gaan. :coolness:[/quote]

Vreemde foto, wellicht ligt het aan de camera, want die kleur vind ik nergens terug. Het beige heet luxorbeige, daarvan vind je genoeg foto’s op het web. Er is ook nog limegold (wat groeniger) als je het lederpakket neemt, maar het interieur zelf is dan achatgrau, dus dat is het hier ook zeker niet.

Mokka vind ik ook niet terug voor de Cayman. Je bedoelt wellicht espresso, hetgeen stukken donkerder is:

espresso.jpg

Staat mij trouwens veel meer aan dan beige. Doch dit terzijde.

Ik ben het helemaal eens met mcs51. Ook ik heb de laatste 20 jaar lichte tot zelfs heel lichte interieurs gehad in de DD. Ik koop een extra zet matjes (dezelfde lichte kleur, geen zwart) en als er eentje vuil ziet gaat die op lage temperatuur de wasmachine in. Is geen moeite.

ASI

Ik rij nu al 16 jaar met een Alero met beige interieur en matten.
                      Eerlijk gezegd, als je alles regelmatig stofzuigt, uitklopt en poetst met (veel) *luv dan komt dit wel goed.
                      Persoonlijk ben ik niet te vinden voor zwarte interieurs, lijkt mij véél te bekrompen tov een licht interieur.

Maar om het met een Franse woordspeling van Gaston Lagaffe (Guust Flater) te zeggen:
                      D’égouts et de couleurs on ne discute pas.

Wim

ik heb beige in de beamer, en doordat ik met mijn werkkleding er wel eens instap vlugger vuil.
                        Maar dat is zo wel met wat crème leercleaner. 💡

Voor de vloer heb ik gewoon zwarte matten van BMW liggen, dus bekleding daaronder na 5 jaar nog als nieuw.

Maar de kleur die ik zie op de foto lijkt mij mokka, dus al minder gevoelig, en lijkt mij niet dat jij hem als werkpaard gaat gebruiken zoals ik. 😉
                        Dus zou voor de kleur van foto gaan. :coolness:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.