kleur oak green voor een 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening kleur oak green voor een 964

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • prachtige kleur!! :first: al ben ik bevooroordeeld, heb zelf ook een “eik groene” P. Niks mis met zwart/grijs/zilver, maar een ander kleurke is zeker niet minderwaardig voor doorverkoop. Prijzen zijn idd over de top heen, dus mss stabiel nu… Maar ik treed de anderen bij, rijden rijden rijden!!

Als alles in de advertentie juist is dan lijkt het voor ons een KOOPJE

… maar dat is meestal zo.

😀 😈 😀

Mooi kleurcombinatie :lekker: :lekker: en als alles klopt vind ik die prijs niet overdreven als je ziet wat er overal te koop staat.
          Te koop in een OPC, zou toch in orde moeten zijn denk ik dan, ook al staat erbij “Im Kundenauftrach zu verkaufen”?

Welkom Marc, daar wordt ik altijd vrolijk van, als iemand daadwerkelijke interesse voor een 964 heeft. Mooie kleur. Indien de kilometers kloppen en het geheel in optimale staat verkeert, kun je er wellicht een fijne tijd mee gaan beleven. Voor die prijs zou je een goede moeten kunnen (vinden) kopen. Verschil tussen dealer en particulier misschien wel 10k. Een 964 koop je m.i. in eerste instantie voor de fun, de looks, de feel en de sound. Nostalgie in een ‘modern’ jasje. Investeren doe je in rijgenot, met lange termijn goede kansen dat de waarde courant blijft!

Porsche foto’s zeggen niet alles, een kenner meenemen, een rondje rijden en goede afspraken maken met de verkoper des te meer.

Wagen ziet er mooi uit maar dat hij maar 80000 km heeft en al 4 vorige eigenaren, en dit op 26 jaar tijd lijkt me vreemd :think:
              de eerste jaren van een wagen worden meestal het meeste km’s gereden en dat zou ik toch in het achterhoofd houden, moest het mogelijk zijn om de eerste eigenaar te traceren om te weten te komen op welke kmstand hij hem verkocht weet je direct hoe laat het is …
              als investering zou ik het niet meer doen, de prijzen zijn over hun top heen denk ik, als je er een koopt koop hem dan om mee te rijden :driver: zoals hier geschreven, als ze nog op het net staan na een week is het meestal geen gouden deal
              succes met zoektocht want die is al bijna zo leuk dat er een in je garage hebben staan

Welkom!
                Ziet er heel mooi uit en de prijs is navenant. :coolness:
                Succes met de jacht en het maken van de goede keuze….

welkom op het forum 😀

Kleur vind ik prachtig :applaus: , zou dadelijk willen wisselen.

Een bruine of beige interieur had de wagen misschien nog beter gestaan.

Ik zou zeker een aankoopkeuring laten uitvoeren of een goede garantie(verzekering) bedingen, en zorgen dat de km stand gestaafd kan worden en dat de onderhoudshistorie kan bewezen worden.

Verder ben ik niet meer zeker of de 964 nog zo’n goeie investering is, denk dat de prijzen hun hoogtepunt al voorbij zijn. :think:

Ik merk in ieder geval dat de auto’s serieus lang te koop blijven staan, verleden jaar mocht je geen 964 op internet zetten of hij was al dadelijk verkocht, zowel de goede exemplarenn als de minder goede…

Die tijd is denk ik echter voorbij…

welkom op PFB ❗
                      je maakt een leuke keuze, alleen vind ik deze nogal prijzig in vgl met de Belgische markt.
                      en mbt de kleur is het voor mij ook een meerwaarde om eens niet voor het traditionele grijs/blauw/zwart te gaan.

Aparte maar mooie kleur. Staat de 964 overigens zeer goed :up:

Een minderwaarde is dit zeker niet imo :think:

Welkom op het forum en alvast proficiat met je goede smaak 😀
                          Ik zou niet weten waarom deze kleur minder waard zou zijn dan een zwarte of grijze. Ik vind het alvast mooi :up:

Minder??? Juist meer waard imo! :respekt: :respekt: :respekt: Een heel schoon kleurke dat je daar op het oog hebt!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.