Kleur probleem

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Kleur probleem

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschefanaten,

Mijn 911 moet wat spuitwerk ondergaan maar daarvoor heb ik de juiste kleurcode nodig en dat is nu het probleem…
    De kleurcode is nergens terug te vinden in de wagen dus dan maar de kleur laten uitlezen maar met wat de comp aangeeft is toch duidelijk verschil te zien…
    Na veel bel werk met vorige eigenaar(s) toch een kleurcode te pakken gekregen: Porsche 3AY variant 1 (ocean blue) maar die kleur wijkt toch nog duidelijk af van de kleur op mijn wagen 🙁
    Zijn er nog opties om de juiste kleur te vinden? Anders zit ik wel met serieus probleem denk ik pffffffff

Mvg Bram.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

Is hier al aangegeven, zeker kleur op staal laten maken! (uit ervaringen)
      Uw bestaande kleur heeft ook al wat veroudering en best ook uitnevelen als het kan!

Beste,

Dank u voor jullie reacties….
        Ik heb nogmaals met de spuiter gesproken en hij heeft me verzekerd dat het wel zal lukken, dat ze desnoods maar een kleur op staal zullen maken…
        Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat.

Mvg Bram.

Wim

In de officiële kleur ozean-blau-metallic bestaan sowieso al drie verschillende tinten. 💡

Als je de officiële kleur wilt kun je dit met de drie staalkaarten vergelijken, denk je toch niet de goede kleur te hebben laten wij die door middel van het benzine klepje analyseren, en dan weet je dat deze kleur zeker perfect zal zijn.

PT

Normaal gezien staat er vooraan in het onderhoudsboekje van je wagen een sticker die overeenkomt met de sticker onder de kofferklep.

Bij twijfel een OPC bellen en aan de hand van je chassisnummer de code’s laten opvragen.

Groeten,

Sorry van dat eerste smilyken was niet de bedoeling hi hi hi

:mrgreen: Je kan ook bij een carroserie hersteler gaan met een menglabo,die hebben meestal van die bakjes met allemaal verschillende kleuren in. 😀

Een maat van mij heeft zo een menglabo en in zijn kleurstaalbakjes zitten ook kleuren met een uv verschil omdat een kleur toch altijd verschijnt. 💡

Zijn specialiteit is moto spuiten maar doet veel wagens ook.

Je kan hem vinden op het internet onder http://www.motopaint.be

Het bedrijf heet carroserie VDM
                Van Der Maelen guy
                Hofstade bij aalst zijn nummer is 0478945600

Als je moest bellen zeg maar dat je door De Greef Hans bent gestuurd. 😀

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.