Kleur velgen

• Maker
    Discussie

• David Franco
    Deelnemer

Hallo allemaal

Weet er iemand van jullie misschien of de kleur die mijn velgen nu zijn eventueel origineel zijn? Want ik ga ze laten lakken en weet nog niet of ik ze gewoon zwart in het midden en een grijze rand ga doen of gelijk nu ; nl donkerbruin in het midden ( kleur van het dak ) en de rand in de kleur van de auto ( weis gold metalic )
      IMG_0078.JPG

IMG_0144_2013-05-24.JPG

Ik persoonlijk vind deze combinatie nu wel mooi maar ik heb dat eerlijk gezegd nog niet gezien.
      Groeten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Vandaag de velgen nog eraf gehaald en het is toch voor 7 x 16 en achter 8 x 16 ….. Ik vond ze ook nogal diep daarmee :sleep:
        I was sleeping de eerste keer da ik zag denk ik!

[quote=”bladerunner” post=133211]Of achteraan spacers van 22mm en vooraan 10 mm, dan liggen ze ook mooi. :salut:[/quote]
          Ha zo .. dat is het, de velgen zelf lijken wel breder ook dan … 22 – 10 …word genoteerd :up:

Of achteraan spacers van 22mm en vooraan 10 mm, dan liggen ze ook mooi. :salut:

[quote=”David911cabrio” post=132269]Voor 6×16 en achteraan 7x 16[/quote]
              Dezelfde als bij mijne dus maar die van jou lijken breder :wtf:
              Bij mijn sc miszie ik er iets aan ,ze lijken gewoon te smal 😥
              Ik loop er aan te denken om de 7J vooraan te plaatsen en achter een stel imitatie 8J of misschien wel 9J te zetten . *luv

En Ohmzz : die lijken wel nieuw :up:

Voor 6×16 en achteraan 7x 16

Hoi Python,

De originele kleur van de binnenkant van de velg is in Satijn zwart (tussen gloss en mat) volgens een forum in Duitsland. De buitenkant is normaal gezien niet gelakt maar gepolijst.

Persoonlijk vind ik het bovenstaande het mooist en heb dit ook toegepast op de mijne.
                  Ik ben er wel even aan bezig geweest om alle verf er af te krijgen met decapant en polieren maar het resultaat is geweldig (al zeg ik het zelf) :relaxman:
                  Met die satijn glans krijg je ook een mooi contrast tussen de blinkende rand en het middenstuk van de velg.
                  Nu die satijn glans kan je dus in alle kleuren verkrijgen dus je kunt hier alle richtingen mee uit.

Zie hier het proces van de mijne:

Attachments:
                  • IMG_0064.JPG
                  • 541753_10151337670176692_824244570_n.jpg
                  • 268471_10151337670251692_973586744_n.jpg
                  • Kontich-20121029-00124.jpg
                  • 551086_10151337670456692_1727078022_n.jpg
                  • P1040010_2013-05-25.JPG

Mag ik vragen ,hoe breed zijn jou velgen ?

Ik ga ze dus laten lakken gelijk ze zijn, ik vind dat het mooiste 😆 en dan nieuwe banden erop.
                      Volgende week nog de remklauwen terug lakken en dan is het einde van mijn project in zicht :relaxman:

gevonden : zo vind ik de velgen dus super
                        DSC01964_2013-05-24.JPG

Nadat je je bijlage ingevoegd hebt, klik je op “voeg in” et presto. 😉 :mrgreen:

los van het onderwerp ,
                            hoe plaats je je foto’s direkt
                            groot in je bericht
                            bij mij komen ze als bijlage klein en moet je ze aanklikken
                            thanks

Wim

Ik vond dit op mijn cabrio ook altijd mooi staat, dus in dezelfde kleur geeft net wat accent aan de auto.

lakken in de kleur van de wagen is zeer mooi
                                en heiligschennis dat is wat VANGELUWE (ex bisschop ) gedaan heeft :happydance:

Attachments:
                                • DSC01983_2013-05-24-2.JPG
                                • ok002.jpg

Gewoon doen wat je zelf het mooiste vind op jou wagen. :up:
                                  Persoonlijk vind ik dit de mooiste Fuchs afwerking:

T911_Fuchs_Wheel.jpg

Misschien kun je het zwart vervangen door het bruin van je dak? 😉

Je doet natuurlijk wat je wil maar jouw plannen zijn heiligschennis. :what: :what:

Origineel is een soort mat zwart in het hart en de randen worden geëloxeerd, even googelen op “Fuchs restaurieren” (Duits)

Ooit kon je ze bestellen met het hart in de carrosseriekleur.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.