kleur velgen poedercoaten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 kleur velgen poedercoaten

• Maker
    Discussie
  • hoi forum

mijn velgen hebben wat stoeprand schade
    wil ze laten poedercoaten welke kleur zou het moeten zijn
    of orgineel houden
    mvg harry

Attachments:
    • 10391368_419127458247635_3075267113609983287_n.jpg
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Dat is waar ook, je kunt wel blanke lak poedercoaten, dat zal dan wel gebeurd zijn.
      Stoeprandschade later bijspuiten/lakken is helaas niet meer mogelijk, dat houdt niet.

Hier meer info: http://www.velgenexpert.nl/poedercoaten-velgen.html

0

zou het kunnen dat ook die vernis een soort 2de laag powder coating is dan ? er zit zeer duidelijk een blanke laag overheen (op mijn verzoek gedaan).
        je ziet trouwens heel goed hoe glanzend ze zijn aan de reflectie van het ventiel in de velgrand, terwijl er op de velgen heel wat stof van remblokken zit.

0

Zie idd nu bedrijven die ook poedercoat in metallic kleuren aanbieden, jouw velg ziet er heel netjes uit deepee!
          Het blijft vakwerk, velg en poeder zijn + en – geladen dus je moet goed uitkijken met de verneveling en hoe het poeder over de velg verdeeld wordt.
          Als je er geen verstand van hebt gaat het mis en kun je weer opnieuw beginnen of zit je met een vreemd gecoate velg.

Dat er blanke lak op de poedercoat houdt vind ik erg vreemd?, normaal laat een gepoedercoate velg zich niet (over)spuiten.
          Lak is zo hard en glad dat niets er op vast blijft zitten.

0

[quote=”Remmel” post=201343]gunmetal of titaniumkleur, echter dat lukt met poedercoaten denk ik niet, wel met spuiten. poedercoaten is lastig met metallic lak.[/quote]

dat was vroeger zo, op heden kan dat allemaal zonder probleem; deze zijn in sparkling grey gedaan met nadien nog een vernislaag er overheen:

DSC01501.jpg

0

gunmetal of titaniumkleur, echter dat lukt met poedercoaten denk ik niet, wel met spuiten.
              Poedercoaten is lastig met metallic lak.

0

Zo’n felle kleur van auto vergt een neutrale velg. Zeker geen zwart, eerder origineel of graphit grey.

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.