Kleurcode luidsprekers 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Kleurcode luidsprekers 964

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik heb uit mijn 964 de Pioneer radio gesloopt en heb nu een Porsche gerelateerde Blaupunkt geïnstalleerd. Maar het probleem is dat de luidsprekers verkeerd aangesloten zijn, dit was ook zo met de Pioneer. Dus de vorige eigenaar heeft zitten klooien met de bedrading waardoor balance en fader totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid.
      Ik kan dit wel beginnen uitzoeken maar een schema zou misschien iets handiger zijn.

Heeft iemand de juiste kleurcode van de speakers, voor links en rechts en achter links en rechts?

En wat is het dunne zwarte draadje dat samen met de antennekabel gebundeld zit? Moet dit ergens aangesloten worden?

het dunne draadje bij de coax kabel van de antenne is ofwel voor de antenne versterker ofwel de voeding voor de motor van de automatische antenne.
        de kleurcodes van de speakers vind je op onderstaand schema
        ik veronderstel dat je geen booster noch versterker hebt? zo ja, dan zijn er andere schema’s maar met merendeel dezelfde kleurcodes. indien je deze alsnog nodig hebt dan geef je maar een seintje.

Bedankt Dirk, ondertussen alles opnieuw geordend en alles werkt perfect. Nu de luidsprekers nog reviseren want die hebben na 30 jaar hun tijd wel gehad.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.