klimaat regeling blijft aan !!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 klimaat regeling blijft aan !!

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een probleem met me klimaatregeling als ik me contact uitzet blijft
    me klimaatregeling aan je hoort het ventilatortje draaien onder me dashboord.regeling doet
    het wel gewoon. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.[b][/bh c2 1993

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Hey,

dat is normaal dat die nog ff lucht opzuicht, die lucht gaat over een bimetaal die de regeling van de temp doet. Normaal gezien zuigt die nog een minuutje lucht aan en dan stopt ie vanzelf.
      Indien dit defect is dan kan je je temp moeilijk regelen, te warm of te koud. Meestal gaan die stuk doordat er teveel stof opzit. Is zo vervangen bij de dealer kostprijs : +/- 85€ BTW incl

Succes ermee

[quote=”steef9111″:2qy9z0p7][quote=”RSR”:2qy9z0p7][quote=”steef9111″:2qy9z0p7]Ik heb een probleem met me klimaatregeling als ik me contact uitzet blijft
        me klimaatregeling aan je hoort het ventilatortje draaien onder me dashboord.regeling doet
        het wel gewoon. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.[b][/bh c2 1993[/quote]

Valt dit niet stil na en tijdje ?[/quote]

nee, zit er soms een tijd vertraging in ?[/quote]

Ik ben nog even op onderzoek gegaan er zitten twee stekker aansluitingen aan,als ik de bovenste er uit haal en er weer in doe, is het ventilatortje uit!! als me contact dan weer aan zet gaat de ventilator weer aan en blijft aan als ik me contact uit zet.het lijkt een klein probleem.

[quote=”RSR”:aaxyvhbp][quote=”steef9111″:aaxyvhbp]Ik heb een probleem met me klimaatregeling als ik me contact uitzet blijft

Valt dit niet stil na en tijdje ?[/quote]

nee, zit er soms een tijd vertraging in ?

[quote=”steef9111″:32p4o4ih]Ik heb een probleem met me klimaatregeling als ik me contact uitzet blijft

Valt dit niet stil na en tijdje ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.