Klinkt wel heel goedkoop voor een Boxster 987

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Klinkt wel heel goedkoop voor een Boxster 987

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • ca c’est du francais avec cheveux

0

Heb het voorgelegd aan een Franstalige collega.

Zijn mening :

– het is niet opgesteld door een Franstalige, het is teveel bric-a-brac, precies door een vertaalmachine gehaald
        – met die laatste zin bedoelt hij dat hij begrijpt dat men veel vragen heeft over het voertuig en dat hij alle vragen wil beantwoorden, want dat hij begrijpt dat een eventuele koper zeker wil zijn van bepaalde zaken alvorens de (verre) verplaatsing te maken

0
        S2

Nu is mijn kennis van de Franse taal ook niet 100% maar bij volgende zin stel ik me toch vragen :

” Il est un long chemin de la France et l’on doit être très sécurisé.” (Google translate: It is a long way from France and one must be very secure )

Voelt een beetje aan als “Va ton corridor” 🙂

0
          Ive

kan altijd natuurlijk.
            Kan van sterfgeval zijn of zo en da die dringend weg moet.

Is alvast eentje die rechtstreeks in Duitsland besteld is geweest heb ik uit het artikel begrepen en dus niet via D’ieteren.

Ik weet niet of je dan de volledige historiek kunt nagaan, maar op 20000km zal die nog niet veel meegemaakt hebben ook hé.

0

looks too good to be true…

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.