Kloppende motor

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Kloppende motor

• Maker
    Discussie

• Taets Dimitri
    Deelnemer

Hey

Gisteren nog eens de mijn 964 uitgehaald om een ritje te doen naar Diksmuide, op weg naar Diksmuide geen eigenaardigheden waargenomen je voelt het al aankomen zeker. Toen we terug naar huis reden eens op de autosnelweg begon de P een raar geluid te maken tijdens het accelereren als ik dan geen gas meer gaf dan was het weg, ik dacht er zal wss een gaatje in de uitlaat zitten.
      Hoe langer en hoe meer werd het geluid erger tot op een bepaald punt als ik voor de lichten stond ( bijna thuis) hoorde ik niet alleen het geklop maar voelde het ook onderaan de wagen.
      Wat mij ook opviel was dat de olie drukmeter stond te beven zo tussen 1900/2100 tr.iets wat de P vroeger niet deed.
      Eenmaal thuis gekomen hoorde ik een metaalachtig geklop in de motorblok klinkt niet goed

deze week komt mijn garagist kijken want eerlijk gezegd durf ik niet te veel meer rijden om verdere schade te voorkomen ( als het al niet te laat is)

zijn er hier die dit ook al eens hebben meegemaakt ?

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
      • [quote=”bully” post=119541]Je blok was toch volledig gereviseerd?[/quote]

😳 😳 😳
        Dan heb je wel garantie, toch?

Je blok was toch volledig gereviseerd?

Ik ben er vet mee met een vet hok, na iedere rit hem moeten binnen doen 😈
            Maar toch bedankt hij staat idd wel vet

D[quote=”Mushroom” post=119510]Ik hoop ook op ‘t beste maar man, wat een vet hok!! :lekker: 8)[/quote]

@ Remmel nee het olie lampje brandt niet geeft vol aan , heb niet fysiek gekeken maar ik denk,dat deze wel in orde is.

Dirk komt hem vandaag of deze week ophalen hopelijk valt het verdict mee

Met mijn ervaring uit het verleden denk ik hetzelfde als Hellraiser…, was zelf ook eens de klos.
              Krukaslager kan het ook zijn maar is ook erg €€€.
              Olielampje brandt niet?, zit er genoeg in?

Drijfstanglagers? Iig niet meer starten…

Ik hoop dat het niet al te erg is . 😥
                  Zelf zou ik er ook niet meer met rijden tot ik weet wat er gaande is !

Ik hoop ook op ‘t beste maar man, wat een vet hok!! :lekker: 8)

Ik krijg er alleen al een “kloppend” hart van als ik dit lees 😕

Hoop dat het niet te erg is wat je hier omschrijft maar klinkt niet goed 😐

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.