Klopt die wel ? deze opties op een ’88

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Klopt die wel ? deze opties op een ’88

• Maker
    Discussie
  • Ik kwam DEZE tegen.

Een 3.3 Turbo Cabrio met volgende opties:
    ABS
    AIRBAGS
    SERVO

Ik dacht dat dit pas vanaf de 964 leverbaar was of vergis ik mij ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Het mailadres blijkt niet te kloppen.
      Volgens de vragen gesteld op e-bay ging het toch om een turbolook, basis 3.2 cabrio.
      De verkoper had graag 25000 euro (!) gehad.

Niets dus.

Ik denk dat het gaat over een 3,2 cabrio turbolook. Als je de foto’s bekijkt, dan is het duidelijk een cabrio turbolook. Denk dat de adverteerder in de knoop is geraakt met de fiche van e-bay. Heb hem een mail gestuurd met de vraag om het chassisnummer te sturen.

Groeten.

Robbie

ik weet niet of jullie het al gezien hebben maar onderaan staat er bij dat het om een turbolook gaat ???? 😯 , die weet volgens mij zelf niet over welke wagen het gaat ❓

Hij heeft toch zelf de text er bij gezet hé

170kW = 231 PK (1kW=1,36PK)
              Die lult er idd mar op los.
              Dan is de 3.3 met 300PK een 3.2 met 231pk en daarna een 3.6 met 250pk met 3.2 uitrusting (die nooit op een 3.2 maar op 3.6 geleverd zijn)
              En airbag bestuurder en passagier 😯
              Volgens mij heeft die alle opties maar aangeklikt.
              Hij heeft zelfs een onderhoudsboekje (bloknote’je van zichzelf zeker) 😆 😆 😆
              Och ik vind het wel grappig

Een UNIEK exemplaar lijkt me !

zal zeker heel zeldzaam zijn… 😆 😆 😆

Heel vreemd,

eerst is het een 3.3 turbo
                  dan een 3.6 c2
                  en dan plots een 3.2,250pk en 170 kw ????? dat is pas straf een 3.2 heeft normaal 231 pk.

ABS ? Arbags ? Servo ?

IDD

Een 3.3 Turbo type: PORSCHE 911 Carrera 2 – 3.6i Coupé 2d/p Man5 250pk/cv

Heel vreemde wagen !

Vreemde ad, er klopt wel meer niet… de man heeft het over een carrera 2 maar op de foto’s zie je geen carrera 2, het bouwjaar zou 1988 zijn terwijl er toen bij mijn weten nog geen c2 was. vreemd , op zn minst gezegd vreemd….

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.