Klote oem onderdelen GT3!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Klote oem onderdelen GT3!!

• Maker
    Discussie
  • Heren,

Ik ben onlangs een onderdeel verloren bij het over een borduur kruipen (het zat er wss niet goed op na verwijderen voor uitlijning), het is zo’n luchtschep aan de remklauw (zie foto!). Voor de openbare weg lijkt me dit niet zo’n ramp maar omdat ik af en toe op circuit zit toch maar gaan bestellen, maandje geleden ondertussen.

Blijkt nu dat dit enkel op een GT3 zit en niet via Porsche zelf komt maar via de racing afdeling (kben de naam kwijt…) waardoor ze op voorhand niet kunnen zeggen wat het kost, en hoelang het onderweg is :bounce:

Nu een maand later is het nog altijd niet binnen en zit ik nu zondag op Abbeville… Nu zou ik toch graag weten of ik me echt zorgen moet maken of niet als dit onderdeel er niet op zit. Het zijn tenslotte dure stukken die remschijven en blokken dus heb ik liever geen klodden mee!

porsche-997-911-gt3-geleiders.jpg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”René” post=172706][quote=”RS” post=172695]

Verdorie, was ook ingeschreven en de M3 staat klaar, tja…. familiefeestjes toemme hé!!!!![/quote]

jammer dat je er niet bij bent! tis altijd leuk u aan het werk te zien :happydance: :D[/quote]

😳 😈

Heb zelf aantal trackdays gedaan zonder… Niet meteen verschil gehad links tegen rechts, uiteraard wel opnieuw besteld bij Porsche motorsport. Leveringstermijn hangt af hoe dikwijls de de dealer in kwestie onderdelen bij motorsport besteld, sommigen wekelijks, andere eens in de drie maanden…

[quote=”RS” post=172695]

Verdorie, was ook ingeschreven en de M3 staat klaar, tja…. familiefeestjes toemme hé!!!!![/quote]

jammer dat je er niet bij bent! tis altijd leuk u aan het werk te zien :happydance: 😀

Geen id of het echt erg zou zijn, ik ben allesbehalve een snelle piloot en ik weet niet of dat happerke het grote verschil maakt, en of dat beetje temperatuurverschil nefast is voor de slijtage… kzal wel zien zeker, ik ga sowieso, mijn gedacht is erop gezet dus IK GA :driver:

ook al verloren trouwens.
              Ik had ze al na één week (gewoon via Porsche)
              soms duurt het blijkbaar langer.
              Vrees je echt dat je remmen sneller kapot gaan zonder deze luchtgeleider? zolang je geen uren aan een stuk rijdt zal dit wel meevallen denk ik.
              succes in je zoektocht!

Ik zou overal rondbellen!!!! Speedlover, Prospeed, mannen hebben die zeker in overschot of als afbraak liggen, moet te vinden zijn!
                Of, eens kijken of die dezelfde als van de 4S en makkelijk te demonteren zijn, kan je die van mij gebruiken 😉
                Of gewoon wat minderremmen….zullen sneller warm worden da’s zeker!

Hmmm Abbeville, is maar 1x hard doorremmen eind recht stuk, rest is wa toetsen René 😉

Verdorie, was ook ingeschreven en de M3 staat klaar, tja…. familiefeestjes toemme hé!!!!!

Rene kan je niet snel zelf iets maken voorlopig.
                  Ik heb het al gezien dat iemand zulke brake ducks zelf had gesneden uit een emmer 😀
                  Nieuwe kosten dacht ik een 60 euro per set op ebay.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.