KM teller en toerenteller werkt niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 KM teller en toerenteller werkt niet

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

iemand die weet hoe deze ergens samen het zelfde contact hebben verlichting lampjes enz werken wel 🙁

of welke sensor zorgt voor de kilometerteller en welke voor het toerentalteller 😳 🙄

vindt in het schema enkel de kilometerteller terug maar niks van het toerentalteller

groeten

Gino

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Sorry voor de late reactie maar probleem is opgelost 😀

aansluiting was los ter hoogte van de benzine vulling in koffer vooraan

alleen met het wisselen van die stekkers klopt de theorie niet dit wordt enkel voor de motor gebruikt (dit enkel als info )

merci voor de info

Gino

Wim

Heb je de impuls al gemeten achter aan de toerenteller. 💡
        Tip> wisselt stekkers halgevers eens om op het plaatje links op de motor en kijk of hij nog start, start hij niet is de andere van ontsteking kapot.
        Anders even meten met Ohm meter.

Wim ,

merci ,mijn kilometerteller doet het terug draad aan de 915 boit was over 😆

Nu moet ik nog uitzoeken wat er mis is met de toerenteller waarschijnlijk ook ergers iets met bekabeling misschien aan de bobin? 💡

groetjes

Gino

Wim

Zit inderdaad verschil in. 💡
            Plus Amerikanen kunnen er ook wat van, heb ik nog onlangs meegemaakt. 😥

Down load even hier het gewenste werkplaats handboek, staat alles precies in omschreven en ook de Amerikaanse stroom schema’s.

http://www.porscheteam.nl/werkplaats/handboeken/index.html

Ja een 3.2 maar wel een amerikaan ,is hier zoveel verschil tussen van bedrading 😯

groeten

Gino

Wim

We praten dus over een ’86 carrera, of niet. 💡

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.