Km-teller telt niet meer op!

Home Forum Zeverhoekje Km-teller telt niet meer op!

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een dagje gaan rijden in de Voerstreek met collega’s.
    Tijdens het rondrijden stel ik vast dat de km-teller niet meer bijtelt
    De snelheid wordt wel nog aangegeven.
    Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Costa

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • :engeltje: zou dit de oorzaak zijn waarom er zoveel oudjes niet boven de 200.000 km verkocht worden :engeltje:

Bedankt voor de tip Costa :up:

[quote=”steri2311″ post=169744]Bij mij van het zelfde, als het nog vrij koel is gaat die nog maar lijk vandaag wanneer het warm is stop die 🙁
          Iemand een goede oplossing, en is het zelf te doen? Ik ben zoals Roger van de brico, wat je zelf doet doe je beter :D[/quote]

Dit heb ik gevonden op het grote internet
          http://www.odometergears.com/products/Porsche/911-993+94-98/72
          Blijkbaar mits wat handigheid zelf te doen.

Costa

Bij mij van het zelfde, als het nog vrij koel is gaat die nog maar lijk vandaag wanneer het warm is stop die 🙁
            Iemand een goede oplossing, en is het zelf te doen? Ik ben zoals Roger van de brico, wat je zelf doet doe je beter 😀

heb ik ook gehad
              jan van gorp in geel belgie heeft hem perfect gemaakt
              was iets van 80 euro geloof ik
              op een zaterdag uurtje op gewacht en klaar
              :drink:

thx voor de info.

Dan zal ik de km-teller maar eens demonteren en laten binnendoen om te herstellen.

@Terrum
                kan jij mij eventueel eens melden wat dit gekost heeft?
                Mag in PM ook.

Costa

Had ik ook in de mijne. Beter kun je idd niet hebben! :mrgreen:
                  Maar toch maar laten herstellen… 😉 Waren ook bij mij de tandwieltjes.

dat zijn de plastieken tandwieltjes die versleten zijn, daar bestaat een revisie setje voor met metalen tandwieltjes, gaat nooit meer stuk, de mijne had net hetzelfde en WV cars heeft die binnen gedaan bij ene die deze terug hersteld, misschien hem eens bellen en het adres vragen, ik zou mijnen toerenteller ook eens moeten binnensteken, , mijnen boordcomputer licht niet meer op

PDS

Kan niet beter ! :relaxman:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.