- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
11 januari 2014 om 12:17
Hallo,
Per toeval op Amazon.com een K&N 57-7000 gevonden voor 273 euro. Verzending incl.
Voor deze prijs kon ik het echt niet laten om toch ene te bestellen.
De levering was ongelooflijk snel. Besteld in America op dinsdagmorgen en op donderdagmorgen stond een koerier van DHL reeds aan mijn deur! En dit met gewone verzending! Geen prior…De luchtfilter zelf werd eigenlijk gemaakt voor de 996 MKII maar past ook elke 997 MKI.
Moest enkel een kleine aanpassing doen aan de bevestiging van het hitteschild.
Na ongeveer een uur of 2 zat alles vast.De eerste start was wel even schrikken 😯 De toerenteller was op en neer aan het gaan en de motor klonk echt niet goed. Na ongeveer 30 seconden was dit alles plots weg en was alles terug normaal. Blijkbaar de auto die zichzelf aan het aanpassen was.
Bij het rijden voel ik niet zoveel verschil, enkel het gaspedaal is wat gevoeliger. Maar die klank! *luv Echt leuk. Vanaf je het gaspedaal iets harder indrukt maakt mijn auto echt een diepe grom. Prachtig geluid! Voor die prijs kan ik echt niet klagen.
Ik heb wel mijn bedenkingen bij de luchtaanvoer, veel koude lucht zal die filter wel niet krijgen. Maar ik zal hem er wel nog even inlaten :driver: Het voelt alsof de auto 50 extra paarden heeft…
In 15 min zit de oude er dan ook terug in.
Moet ook nog vermelden dat ik geen enkele foutcode gekregen heb.Dacht om dit even te delen met jullie.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.