Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 968 › knappe bak te koop
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 10 maanden geleden door Setakira.
-
MakerDiscussie
-
Anoniem17 januari 2006 om 01:02Kijkt ne keer: http://www.autoscout24.be/nl-be/detail. … d=57986475
Schoon toch hé 😀 -
MakerDiscussie
-
Smurfblauw zou het ook kunnen zijn misschien?
Mooie kleur, heb al gemerkt dat speciale kleuren erg in trek zijn 🙂
Tja, Sabena is dikwijls van “blauw” veranderd, maar midden jaren 90 was er toch zo’n soort blauw die er heel goed naartoe ging, je zag het vooral op de bestelwagens en mini busjes.
Ik vraag me af hoe dat kleurtje zou overkomen op een Boxster ?! 😯
Inderdaad 😆
De CS is in vijf kleuren uitgebracht.
Zwart , rood , wit , blauw en geel.
Allemaal effen non metallic kleuren.
Sabena-blauw is dat niet iets lichter in de richting van het Baby Blue ?Het noemt “maritime blue” en was een standaardkleur uit die tijd
was inderdaad het kleur dat je tegenkomt op de 964RS en 968CS,
niet waar Koen 😉Hoe heet deze kleur eigenlijk ?
Ik refereer er altijd naar als Sabena-blauw, maar hoe heet het echt ?
Dit is toch dat blauw die je ook terugziet op sommige 964 RS’en, niet ?Nee Koen, dit is niet die van 10500 die in Hasselt stond en een hele tijd op kapaza stond…
De echte CS stond ook in Hasselt[quote=”AutosDekens”:2b4jgrkr]Is niet de wagen van bij Van Zweeden…
De wagen stond vorig jaar hier in Hasselt te koop (aan een veel interessantere prijs, is niet de andere blauwe die op kapaza stond, ook in Hasselt)[/quote]
Je bedoeld toch niet die kromme blauwe die in Hasselt te koop stond Johan?Die van 10500€ die verkocht werd voor iemand anders (volgens advertentie. . Dat was geen CS en had een gewoon interieur. Ik wist iet dat deze ook in Hasselt te koop had gestaan.
@PPP356: Een extra optie die zeer nuttig is. Ik heb verleden jaar genoeg gezweet in de wagen 😉 😆 😆 😆Kan idd zijn dat de wagen er stond voor onderhoud ofzo… maar is niet de 968 die bij Van Zweeden te koop stond bedoelde ik…
ik kan verkeerd zijn maar nummerplaat was ook …-911, stond op de parking vooraan bij v-zweeden, mss onderhoud gehad 😉 , anders wel leuk mochten er zo 2 op onze wegen rondrijden met …- 911 😀
Is niet de wagen van bij Van Zweeden…
De wagen stond vorig jaar hier in Hasselt te koop (aan een veel interessantere prijs, is niet de andere blauwe die op kapaza stond, ook in Hasselt), heb de wagen toen bekeken, was vrij goed in orde… De wagen stond op Duits kenteken, de wagen was van de zus (die in Duitsland woont) van de persoon die hem in Hasselt verkocht. Zij verkocht de auto omdat ze naar Oostenrijk zou verhuizen en dit teveel zou kosten om de wagen daar nog eens opnieuw in verkeer te brengen. De verkoper zou mij terugbellen om te kijken of zijn zus het eens was met de prijs maar ik heb er niks meer van gehoord. Een week later kom ik die man toevallig tegen en zegt hij dat hij de wagen aan iemand van Brussel verkocht heeft aan dezelfde prijs, keuring inbegrepen 😥
Die persoon uit Brussel heeft eventjes met de wagen gereden, daarna stond hij bij Carrera Motors te koop als ik mij niet vergis. Nu staat hij dus ergens in Antwerpen.Is een heel correcte wagen, schadevrij, complete historiek enz…
Kan mij wel nog herinneren dat de banden slecht waren en remschijven, maar die moeten nu zeker en vast vervangen zijn…ik heb deze bij van zweeden zien staan ongeveer 2 weken geleden, leuke wagen, juist die velgen zijn mijn smaak niet
Koen, ik dacht dat je het vroeger kon bestellen, als Kundenwunsch.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.