Knappe Panamera spot van Porsche US

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Knappe Panamera spot van Porsche US

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Klopt 😉

[size=50:16wzcdbx](Ik wilde enkel een tipje geven voor in de toekomst)[/size]

rjf

[quote=”tandemsurfer”:2tl0j12l][quote=”911-lover”:2tl0j12l]Of even de zoekenknop bovenaan gebruiken 😉 [/quote]

klopt ook . En als ik dan ingeef “Panamera” krijg ik 200 resultaten, en als ik die één voor één overloop of er al eentje bij is van Youtube ben ik al een “tetteke” verder.
        De videoclip viel me bij toeval in de handen. Dus ik gokte dat hij recent was, en dropte hem hier.
        Zal de volgende keer tien keer nadenken of een half uurke vissen hier…. 😉 [/quote]

Niks van aantrekken joh 😉

Liever actieve leden die al eens iets dubbel posten dan leden die niets bijdragen ❗

Dan moet je iets verder denken 🙄
          Natuurlijk heb je op Panamera veel treffers hier en ik durf wedden op Porsche nog meer 😈
          Bovenaan jouw filmpje staat “Porsche Panamera TV Commercial”.
          Geef je dit in heb je één treffer 💡 😉 [size=50:3n5yf6a6](nu dus 2)[/size]

KLIKKERDEKLIK

En als je gewoon in dit draadje van “Porsche Filmpjes” kijkt kom je 15 posts lager DEZE tegen ❗

Geen honderden posts uitspitten , maar gewoon even rustig rondkijken

[quote=”911-lover”:5qjldzxb]Of even de zoekenknop bovenaan gebruiken 😉 [/quote]

klopt ook . En als ik dan ingeef “Panamera” krijg ik 200 resultaten, en als ik die één voor één overloop of er al eentje bij is van Youtube ben ik al een “tetteke” verder.
            De videoclip viel me bij toeval in de handen. Dus ik gokte dat hij recent was, en dropte hem hier.
            Zal de volgende keer tien keer nadenken of een half uurke vissen hier…. 😉

Of even de zoekenknop bovenaan gebruiken 😉

😳 zou me niet overkomen zijn als ik dit forum wat meer bezocht 😳

Wim

Zeer mooi gemaakt, maar is hier al een paar keer voorbij gekomen. 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.