Knappe Porsche op eBay

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Knappe Porsche op eBay

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Deze staat momenteel te koop op eBay. Kijk maar eens HIER

Als dit geen patat van een Porsche is wet ik het niet meer

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Anoniem

het zal waarschijnlijk wel een Fierro of een MR zijn. Die gebruiken ze ook voor de ombouw naar een Ferrari replica. Die zijn al even mooi als dit 😉

Hehe, daar kan ik ook maar één ding op zeggen: LOOOOOOL :p

Djeezes!

En waarschijnlijk met zo een mega-dikke amerikaanse 6-cylinder van 4.5 liter met 120 pk ofzo 😀

Neen dank u 😉 )

Jonge jonge 😕
            Ik kan het niet vinden maar wat is de basis ❓
            Kan het zijn dat het gebouwd is op een Pontiac Fiero onderstel ❓

man die is lelijk 😕

Anoniem

🙄
                http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9860&item=4541658837&rd=1
                En die prijs jongens…. dan liever niet hoor. Oh ja, vooral op het stuur letten, dat ziet er net echt uit 😉 . Dat zal dan de eerste carrera GT zijn (sowieso ook de laatste) die ik nog wel zal afkunnen met mijn boxsterke 😀

Anoniem

die geluidsinstallatie is er mss over maar ik vind ze anders wel net gedaan. Ik had ook een sub maar die is reeds lange tijd eruit. De deuren zijn net iets te van het goede. Eentje was mss al wel voldoende geweest in de deur? Voor de rest vind ik die wel knap gedaan.

hey, ben ik ook eens mee. bij een p is het toch het geluid van de motor dat telt. dat geluid is 10 keer mooier dan van die boekende bullen 😆
                    maar idd, de buitenkant vindt ik persoonlijk meer dan af, gewoon bangelijk.

diet

Daaromdat ik ook geen foto van die luissprekers heb gezet.
                      Doch aan de buitenkant vind ik het persoonlijk een meer dan gave wagen.
                      Ieder zijn smaak natuurlijk
                      Kijk maarHIER

[quote=”SidewindR”:3l7apt8c]

Bwah, ik ben het daar helemaal niet mee eens! Sorry 😉
                        Herspoten, vol van die luidsprekers gepropt in de deuren en achteraan(zie foto’s op Ebay), pffffff, gaan “ze” nu ook al P’kes beginnen te verknoeien… 🙄

Nu ja, mijn mening hè 8)

SidewindR.[/quote]

Ben ik volkomen mee eens. het hoeft voor mij niet origineel te zijn maar zo van dat luidsprekergedoe en zo, daar ben ik ook niet voor te vinden

Bwah, ik ben het daar helemaal niet mee eens! Sorry 😉
                          Herspoten, vol van die luidsprekers gepropt in de deuren en achteraan(zie foto’s op Ebay), pffffff, gaan “ze” nu ook al P’kes beginnen te verknoeien… 🙄

Nu ja, mijn mening hè 8)

Greetz,

SidewindR.

[quote=”Lou”:3m7oqmyx]Dacht dat de CS wel weg kon?[/quote]

Nu niet meer. Hij is ingeschreven dus onder die BIV kan ik niet meer onderuit en ik heb geen zin de wagen met een flink verlies te verkopen.
                            Ik heb nu de keuze gemaakt en me er bij neergelegd. Zoals reeds eerder vermeld is hij in alles beter enkel met dat viercilindergeluid heb ik nog een zwaar probleem.
                            Met de look kan ik “voorlopig ” leven (het is ook een knappe wagen) en dat de motor vooraan ligt…..tja voorlopig (voor een jaartje of twee) 😉

Lou

Dacht dat de CS wel weg kon?

En had ik pas mijn 968CS niet gekocht en ingeschreven was ik dit weekend voor deze wagen zeer zeker gaan kijken
                                DEDOEME TOCH

En deze Speedster staat ook op EBAY

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.