Knappe Porsches en vrouwen deel 4

Home Forum Zeverhoekje Knappe Porsches en vrouwen deel 4

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken.

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 795)
      •  

XXX

Allé, ‘t is goed voor ene keer.

[quote]Drip post=288479 userid=6798[size=85]Wat is dat hier allemaal. Is ne mens een weekje op verlof en ineens is de co-piloot van den bompa ni goed ni meer.
            Wacht maar tot ik jullie tegen kom 
            Heb nooit beweerd niet goed, alleen stille hint “aangenamer om naar te kijken”

knalpotten , graven met een 944 ( miss beter overstappen op een deftige 4×4 SUV  zoals Landrovers ed ………..  ) 

Maar een miniatuurtje P heeft ook zijn charmes hé 

Amai serieuze knalpot

XXX

Wat is dat hier allemaal. Is ne mens een weekje op verlof en ineens is de co-piloot van den bompa ni goed ni meer.
                  Wacht maar tot ik jullie tegen kom 

Volgens Frank, Sabine en Jill is er vandaag kans op een bui

Het mannelijk vlees is zwak zegt men. Velen zouden een ommetje rijden in Bompa’s schoenen Wing

Denk als m die meeneemt dat m serieus verloren zou rijden 

Knapper is ze wel dan mijne copiloot !!! maar maak mij meer zorgen over den deuk in die motorkap .

Dees vind ik toch een knappere co-pilote voor den bompa (°-°)

best wel lekker zo’n718

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 795)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.