Knappe Porsches en vrouwen deel 4

Home Forum Zeverhoekje Knappe Porsches en vrouwen deel 4

• Maker
    Discussie
  • En we zijn weer vertrokken.

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 795)
    •  

Nou ja, wie weet wat het nieuwe seizoen nog weer brengt, ik zal een eventuele nieuwe vlam op voorhand vragen of ze direct afstand van al haar rechten wil doen ….

een “snelle”

[quote=”Mart” post=285160″]Ik heb een hele toffe van afgelopen seizoen, maaruh ivm de wet op de privacy, moet ik um helaas voor mezelf houden …[/quote]
                            egoist ! 

[quote=”718 S” post=285147″]Ik vraag mij af wanneer de eerste post komt van ” knappe Porsches en mijn eigen vrouw”[/quote]
                                  Bij mij is dat ondertussen “ex-vrouw” maar ik heb de eerste maanden daarna wel de schade in veelvoud ingelopen..  
                                  Ondertussen weer vast met een madam die me mijn geel speeltje wel gunt hoewel ze niets met auto’s heeft.
                                  Ik ga dus geen foto’s posten.. 

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 795)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.