Knappe Porsches en vrouwen deel 4

Home Forum Zeverhoekje Knappe Porsches en vrouwen deel 4

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

En we zijn weer vertrokken.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 795)
      •  

+1

Goh, die Sophia Calate wordt er blijkbaar ook niet mooier op, te mager, te botox en van die mottige getrimde wenkbrauwen… Enfin,  ik gun haar het licht in de ogen hoor want ze is niet dom, gewoon mijn type niet.

Ik ken ettelijke échte madammen mét en zonder P die 100x aantrekkelijker zijn naar mijn mening…

Ik veronderstel tenminste  dat onze kenner  dit bedoelt met een funktionele  A spoiler  
                    Youtuber Sophia Calate en zij rijdt wel de 991 GT3 RS  op het circuit ( da noemen ze een dame met ballen aan het lijf ) 

zolang de uitlaatklep maar groter is dan de spoiler en de frustraties kleiner blijft de wachtlijst in de GGZ nog te overzien. 

Ben eens benieuwd of dit vrouwelijk model ook gaat poseren op de  imposante “aktieve” A- spoiler van de new 992 GT3 RS , tenzij ze last heeft van hoogtevrees   
                        Want dat is volgens kenners de “meest funktionele  spoiler die momenteel  op de markt is

Excuses , deze voorzet kon ik niet laten voorbijgaan  

Lola the Porsche

vur mien mokt het soort klinken net ut. ik zen kontent me euh moddelleke as dees.

met aardig leuke greepjes …………

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 795)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.